مراسم The Game Awards 2021 حضوری برگزار خواهد شد


Matin 23 خرداد 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

تهیه‌کننده و مجری The Game Awards رسما اعلام کرده که مراسم امسال، در قالب یک مراسم حضوری باز می‌گردد.

طبق اخبار بیش از یک سال است که برای رعایت فاصله اجتماعی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، رویدادهای بزرگ و کوچک در سراسر دنیا به‌شکل دیجیتالی و بدون تماشاگر برگزار می‌شوند. شب گذشته برنامه کیک آف رویداد Summer Game Fest نیز به‌همین روال برگزار شد که طی آن، شاهد نمایش داده شدن عناوینی مانند Elden Ring بودیم.

اما جف کیلی بعد از به‌پایان رسیدن برنامه مذکور. اعلام کرد که مراسم The Game Awards 2021 در دسامبر امسال (آذر-دی) به‌صورت حضوری جریان خواهد داشت و همانند سال‌های قبل از شیوع کوید-19، در تئاتر مایکروسافت واقع در لس آنجلس برگزار می‌شود. کیلی همچنین مجددا تأیید کرد که برنامه افتتاحیه Gamescom 2021 با نام Opening Night Live نیز در تاریخ 25 آگوست (3 شهریور) باز می‌گردد. اما پیش‌تر اعلام شده بود که گیمزکام 2021 همچنان به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود.

در پایان نیز جف کیلی عنوان کرد که در طول تابستان اطلاعات بیشتری از The Game Awards به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در سال 2020 مراسم گیم آواردز برای اولین بار در قالب دیجیتالی ارائه شده بود.

تعداد بینندگان The Game Awards 2020 نسبت به مراسم سال 2019 با رشد بیش از 80 درصدی مواجه شد.  83 میلیون بیننده این رویداد را تماشا کردند که برای این رویداد، یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

جف کیلی درباره مراسم گفت:

چیزی که بیشتر هر از هرچیزی من را نگران می‌کند، انتظارات بسیار زیاد از مراسم است. من نگران هستم که با وجود تمامی بازی‌های بزرگی که آماده نمایش کرده‌ایم، بازهم نتوانیم طرفداران را راضی کنیم. وقتی با استودیوهای بازی‌سازی صحبت می‌کنم، آن‌ها بسیار هیجان زده هستند. و چشم انتظار فرصتی مناسب هستند تا بازی‌های خود را به طرفداران در سراسر جهان نشان دهند.

در سال 2020 شاهد عرضه عناوین بسیار مهمی بوده‌ایم که رقابت برای بهترین بازی سال را بسیار سخت می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*