دریافت مجدد بلیط رایگان بتل رویال زولا، برای کسانی که موفق به دریافت بلیط نشدند


Matin 24 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

برای دریافت بلیط دسترسی به کلوز بتای بتل رویال زولا تنها کافی است در پخش زنده Zula در کانال توییچ شرکت کنید؛ اطلاعات بیشتر، در ادامه‌ی مطلب.

همان‌طور که اطلاع دارید، قرار بود تا در ماه جاری، حالت بتل رویال بازی Zula به رایگان در دسترس کاربران این بازی آنلاین قرار بگیرد. بر اساس اطلاعیه‌ی جدید سورنا گیمز، نسخه‌ی کلوزبتای بتل رویال زولا روز سه‌شنبه مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به شکل محدود در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

آن دسته از بازیکنانی تمایل دارند تیکت کلوزبتا را به دست آورند. کافی است تا در پخش زنده‌ی کانال توییچ ایران زولا شرکت کنند. این لایو، در روز سه‌شنبه (۱۸ خرداد) در ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰ برگزار خواهد شد. همچنین مقرر است تا اطلاعات جدیدی از این مود مورد انتظار توسط مدیران ارشد تیم توسعه‌دهنده و ناشر در ایران، به اطلاع کاربران رسانده شود.

روش دریافت بلیط زولا بتل رویال

به‌روزرسانی ۱۹ خرداد ۱۴۰۰: به گزارش رسانه‌ی سرگرمی، کسانی که موفق نشدند تا در پخش زنده‌ی روز گذشته بلیط کلوزبتای بتل رویال زولا را دریافت کنند، می‌توانند یک بار دیگر با دنبال کردن پخش زنده‌ی ایران زولا، به این تیکت دسترسی پیدا کنند.

به مانند دفعه‌ی اول، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در پخش زنده‌ی جدید تیم ایران زولا در کانال توییچ شرکت کنید. تا به دنبال کردن دستورالعملی که در این لایو ارائه می‌شود، به صورت کاملا رایگان به بلیط زولا بتل رویال دسترسی پیدا کنید. و به جمع هزاران بازیکن این بخش، بپیوندید. این مراسم پخش زنده، روز پنج‌شنبه مورخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. برای دسترسی به کانال توییچ IranZula روی لینک وسط صفحه، کلیک کنید.

لازم به ذکر است که این حالت فعلا در مرحله‌ی کلوز بتا قرار دارد. تا چند هفته‌ی دیگر، به صورت کاملا رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت.

زولا اثری در سبک تیراندازی اول شخص و آنلاین است. که هم‌اکنون به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران پلتفرم PC (رایانه‌های شخصی) قرار دارد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*