رونمایی از بازی Instinction الهام گرفته از Dino Crisis


Matin 24 خرداد 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

در رویداد فیوچر گیمز شو در E3 2021 از بازی Instinction با انتشار تریلری رونمایی شد. این بازی شوتر بقا‌محور از مجموعه بازی محبوب داینو کرایسیس بسیار الهام گرفته است.

استودیوی Hashbane در حال ساخت Instinction، یک بازی شوتر بقامحور است. که از مجموعه‌ بازی قدیمی و خاطره‌انگیز Dino Crisis، اثر شینجی میکامی الهام گرفته. نکته این‌جا است که آن‌ها هیچ تلاشی برای پنهان کردن این موضوع نمی‌کنند. این بازی به‌تازگی در رویداد Future Games Show در E3 2021 با انتشار تریلری منتشر شد. در Instinction بازیکنان در محیط بازی تنها هستند و باید مسیرهایی طولانی را در نقشه‌ بپیمایند که پر از دایناسور است. در مواردی می‌توان دست به شکار و کشتن این دایناسورها زد، درحالی‌که در جاهای دیگر باید از آن‌ها اجتناب کرد و با مخفی‌کاری از محل دور شد.

البته سازندگان در Instinction تعدادی مکانیک در گیم‌پلی بازی گنجانده‌اند که در مجموعه‌ی داینو کرایسیس وجود نداشتند. برای مثال، بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه برای جابه‌جایی در بازی استفاده کنند. شنا کنند و موارد زیر آب را کشف کنند. از مکان‌های مختلف بالا بروند و غیره. همچنین بازیکن در Instinction در بیشتر مواقع مجبور نیست به‌خاطر دنبال کردن داستان بازی راه خاصی را در محیط طی کند. بااین‌حال، مناطقی در بازی وجود دارند که به‌دلیل تعداد زیاد دایناسورها، باید از تاکتیک‌های خاصی برای وارد شدن به آن‌جا استفاده کرد. شما می‌توانید تریلر معرفی Instinction را در ادامه تماشا کنید:

برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در حال ساخت است. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ ابتدا برای پی سی و چندوقت بعد برای کنسول‌ها منتشر شود. همچنین سازندگان گفته‌اند که ممکن است نسخه‌ی گوگل استادیا و نینتندو سوییچ بازی هم ساخته شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*