تمامی بازی‌های جدید رونمایی شده در Xbox & Bethesda E3 2021


Matin 25 خرداد 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جریان رویداد E3 2021 کنفرانس موردانتظار مشترک Xbox & Bethesda برگزار شد و توانست به یکی از بهترین نمایش‌های تاریخ مایکروسافت تبدیل شود. نمایش‌ 30 بازی که 27 عدد از آن‌ها به سرویس گیم پس می‌آید و بازی‌های انحصاری زیادی مثل Starfield و Forza Horzion 5 توانست هواداران ایکس باکس و Bethesda را به شدت خوشحال و راضی کند. وضعیت در شبکه‌های اجتماعی برای ایکس باکس و Bethesda بسیار مطلوب است و به نظر می‌رسد فیل اسپنسر بالاخره توانسته ایکس باکس و بخش سرگرمی مایکروسافت را به جایگاه دلخواهش برساند و آن را تبدیل به رقیب سرسختی برای سونی و پلی استیشن کند.

اولین نمایش از بازی Starfield

Bethesda بالاخره پس از مدت‌ها از جدیدترین ساخته‌ی خود رونمایی کرد که در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس سری ایکس و اس به صورت انحصاری منتشر خواهد شد. این رونمایی توسط تاد هاوارد انجام شد و ایکس باکس در همان اول کار نشان داد که خرید این استودیوها بی‌دلیل نبوده است.

نمایش تریلر گیم‌پلی جدید از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

این بازی ابتدا برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس سری در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد. همچنین همانطور که پیشتر اعلام شده بود این اثر از ابتدای عرضه بر روی سرویس گیم پس نیز قرار می‌گیرد و در زمان انتشار در انحصار کنسول‌های ایکس باکس خواهد بود. شما می‌توانید گیم‌پلی خیره کننده آن را در پایین مشاهده کنید.

تریلر جدید بازی Back 4 Blood

این بازی در تاریخ ۲۰ مهرماه برای پی‌سی، پلی‌استیشن و اکس‌باکس منتشر می‌شود. همچنین از ابتدای عرضه بر روی سرویس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. این بازی همانطور که می‌دانید توسط سازندگان Left 4 Dead ساخته شده و به نوعی دنباله معنوی این بازی است.

از محتوای جدید بازی Sea of Thieves تحت عنوان A Pirate’s Life با حضور جک اسپارو رونمایی شد

بازی آنلاین Sea of Thieves که محبوبیت زیادی در میان کاربران کنسول‌های ایکس باکس دارد حال قرار با محتوای بسیار جذاب و سینمایی به روز رسانی شود. داستان‌های جدید قرار است با همراهی جک اسپارو به این بازی اضافه شوند. این محتوای جدید در تاریخ یک تیر ماه عرضه خواهد شد.

ده بازی جدید از بتزدا همین امروز به سرویس Xbox Game Pass افزوده شد

شما می‌توانید این بازی‌ها را از همین الان دانلود و تجربه کنید.

رونمایی از بازی Contraband

این بازی ساخته‌ی جدید Avalanche Studios است. Contraband در سبک کو آپ جهان باز برای رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس سری ایکس و اس به صورت انحصاری در دست توسعه قرار دارد.

زمان انتشار بازی Psychonauts 2 مشخص شد

این بازی در تاریخ ۳ شهریورماه برای پی‌سی، کنسول‌های اکس‌باکس و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جذاب گیم‌پلی آن را در پایین تماشا کنید.

بازی تحسین شده‌ی Hades برای کنسول‌های اکس‌باکس و پلی‌استیشن معرفی شد

این بازی از ابتدای عرضه در تاریخ ۲۲ مردادماه بر روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی موردانتظار Halo Infinite به نمایش درآمد

تریلر داستانی جدید از بازی موردانتظار Halo Infinite به وضوح ارتقای بصری نسبت به تریلر سال گذشته را به نمایش گذاشت. این بازی در تعطیلات سال نو میلادی برای کنسول‌های نسل هشت و نهم مایکروسافت درکنار ویندوز و سرویس گیم‌پس عرضه می‌شود.

زمان انتشار بازی Diablo II: Resurrected مشخص شد

بازسازی عنوان Diablo II توسط بلیزارد در تاریخ یکم مهرماه سال ۱۴۰۰ برای پی‌سی، نینتندو سوییچ، اکس‌باکس و پلی‌استیشن منتشر می‌شود. این بازی برای سرویس گیم‌پس نیز همزمان با عرضه منتشر می‌شود.

نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Far Cry 6

بازی Far Cry 6 در تاریخ 15 مهرماه برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*