Beats Studio Buds به صورت رسمی معرفی شد


امید دلیری 26 خرداد 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

Beats Studio Buds به صورت رسمی معرفی شد. اپل بالاخره از هدفون آینده شرکت تابع خود یعنی Beats رونمایی کرد. این هدفون دارای ویژگی نویزگیر فعال می باشد.

Beats Studio Buds ، هدفون بی سیم می باشد که پس از تلاش قبلی این شرکت یعنی Beats Powerbeats Pro دنبال می شوند. با این حال ، محصول جدید چند تفاوت کوچک با محصول قبلی خود ارائه می دهد که آن را مطابقت بیشتری با AirPods Pro اپل دارد. هدفون جدید Beats بسیار کوچک است که داخل گوش قرار می گیرد و با پوشش کوچکش ، توسط افراد دیگر قابل مشاهده است. Powerbeats Pro از قلابی متناسب با گوش برای محکم نگه داشتن آن در جای خود استفاده می کرد. اما محصول جدید در عوض به اصطکاک گوش سیلیکونی در برابر کانال گوش اعتماد می کند تا در گوش قرار بگیرد.

یکی از بدترین رازهای نگهداری شده توسط اپل

در Beats Studio Buds از یک درایور اختصاصی دیافراگم دو عنصری استفاده شده است. Beats ادعا می کند که این امر ، صدای واضحی را با جداسازی استریو فراهم می کند. این هدفون مانند AirPods Pro همچنین دارای ویژگی های نویزگیر فعال و شفافیت صدا می باشد. این محصول این فناوری را از همتای اپلی خود قرض می گیرد. به این ترتیب به کاربران اجازه می دهد صداهای محیطی را بشنوند. با این حال ، Beats به جای استفاده از تراشه های H1 یا W1 اپل ، از تراشه اختصاصی خود برای ارائه ویژگی های خود استفاده می کند. این بدان معناست که هیچ جابجایی خودکار بین دستگاه های اپل و همچنین استفاده از iCloud برای جفت شدن مانند AirPods Pro وجود ندارد.

با این حال ، Beats Studio Buds می تواند با یک لمس با هر دو دستگاه اپل و اندروید وصل شود. در حالی که ویژگی هایی مانند کنترل داخلی ، سطح باتری و به روزرسانی سیستم عامل در iOS تعبیه شده است ، کاربران اندروید می توانند با استفاده از اپلیکیشن Beats به همان ویژگی ها دسترسی داشته باشند. مورد دیگری که Beats از اپل الگو گرفته ، استفاده از یک کیف شارژ USB-C است. این کیف شارژ در هنگام دور نگه داشتن Studio Buds ، برق را تأمین می کند. این هدفون از اپلیکیشن Find My هم پشتیبانی می کند. بنابراین از Find My می توان برای پیدا کردن هدفون با استفاده از آخرین مکان شناخته شده یا پخش صدا استفاده کرد.

هدفونی کوچک با قابلیت های خوب

از دکمه چند منظوره b در Beats Studio Buds می توان برای پاسخگویی ، قطع تماس ، مدیریت پخش محتوا و ضامن حالت ANC و شفافیت استفاده کرد. با یک بار شارژ کردن این هدفون ، می توانید به مدت 8 ساعت با ANC خاموش ، موزیک گوش دهید. همچنین با ANC روشن می توانید به مدت 5 ساعت از آن استفاده کنید. در واقع از این هدفون همراه با کیف شارژ در مجموع می توانید 24 ساعت با ANC خاموش استفاده کنید. این مدت با ANC روشن ، 15 ساعت می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول ، قابلیت شارژ سریع می باشد. این هدفون با 5 دقیقه شارژ می تواند یک ساعت موزیک پخش کند.

Beats Studio Buds از تاریخ 24 ژوئن در دسترس خواهد بود. این هدفون در رنگ های قرمز ، سفید و رنگ مشکی ارائه می شود. قیمت این محصول 149.99 می باشد. بدون شک ، این محصول بدترین راز نگهداری شده اپل در تاریخ اخیر است. آیکون این محصول در نسخه آزمایشی iOS فاش شد. بعد از آن افراد مشهوری مثل LeBron James ، Roddy Ricch و Alex Morgan در حال استفاده از این محصول دیده شدند. علاوه بر این ها ، این محصول چند روز پیش در وبسایت خرده فروشی Best Buy هم قرار گرفت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*