نمایش گرافیک بالای Bright Memory: Infinte در تریلر جدید


Matin 27 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

به تازگی تریلری از گیم پلی بازی Bright Memory: Infinte منتشر شده است که گرافیک این بازی را به رخ می‌کشد، با مجله سیبو همراه باشید.

استودیو FYQD، سازنده بازی Bright Memory: Infinte و شرکت Playism، ناشر این بازی به تازگی تریلری از گیم‌پلی این بازی شوتر اول شخص منتشر کرده‌اند. بازیکن در این بازی سرعتی باید با گستره وسیعی از قابلیت‌ها و توانایی‌ها به جنگ دشمن برود. این بازی نسخه کامل‌تر بازی‌ای است که پیش از این با نام Bright Memory عرضه شد. آن بازی در واقع توسط یک نفر ساخته شده بود.  در سال ۲۰۱۹ به‌صورت دسترسی زودتر از موعد برای پی‌سی عرضه شد. سپس برای موبایل در دسترس قرار گرفت و در نهایت به دست کاربران ایکس باکس سری ایکس و سری اس رسید. حال نسخه کامل‌تر و بزرگ‌تر بازی با نام Bright Memory: Infinte در دست توسعه است.

سیر تکامل Bright Memory در اصل به دو بخش تقسیم می‌شود. اول، Bright Memory 1.0 یا Episode One را داشتیم که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. پروژه‌ای یک نفره‌ای که فردی به نام ژن شینشانگ روی آن کار می‌کرد.  با عرضه از طریق پلتفرم ارلی اکسس استیم، توانست نقدهای مثبتی از کاربران این این شبکه بگیرد. با این حال، پس از عرضه Bright Memory 1.0، شینشانگ متوجه شد که بازی هنوز خیلی جای کار دارد. برای اینکه بتواند بهبودهای مد نظرش را اعمال کند، از کار تمام وقتش استعفا داد، از عرضه بازی به صورت اپیزودیک صرف نظر کرد. و تصمیم گرفت سطح تک‌تک بخش‌های بازی را به شکلی جاه‌طلبانه بالا ببرد. شینشانگ نام بازی را هم به Bright Memory: Infinite تغییر داد تا همه متوجه شوند چه تغییرات بزرگی در راهند.

بازی Bright Memory: Infinte در ابرشهری آینده‌نگرانه در سال ۲۰۳۶ جریان دارد.

در جهان بازی پدیده‌ای غریب در آسمان‌های جهان رخ داده است که حتی دانشمندان نیز از کشف علت آن عاجز مانده‌اند. مرکز تحقیقات علمی ماوراءالطبیعه ماموران خود را برای تحقیق درباره این پدیده به مناطق مختلف فرستاده است. آن‌‌ها سریعا فهمیده‌اند که این اتفاقات عجیب به رازی کهن مربوط است.  تاریخ ناشناخته‌ دو جهانِ بازی در حال پدیدار شدن است. بازی Bright Memory: Infinte در سال جاری میلادی برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. همچنین نسخه پلی استیشن 5 بازی در تاریخی فعلا نامشخص عرضه خواهد شد. تریلر گیم‌پلی این بازی را در زیر ببینید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*