تبلیغ جدید Apple Music ، ویژگی Spatial Audio را نشان می دهد


امید دلیری 29 خرداد 1400 مدت دقیقه

تبلیغ جدید Apple Music ، ویژگی Spatial Audio را نشان می دهد. اپل تبلیغ جدیدی را برای ترویج ویژگی Spatial Audio و Dolby Atmos در اپل موزیک تحت عنوان فراتر از استریو برای شنوندگان خود ایجاد کرده است.

ویدئویی با عنوان معرفی صدای فضایی در اپل موزیک – فراتر از استریو در یوتوب منتشر شد. این ویدئو نمایشی بصری از ویژگی جدید صوتی سه بعدی را ارائه می دهد. این ویدئو با پخش موزیک Mystery Lady از Masego و Don Toliver شروع می شود. نقطه تبلیغات از نمای آیفونی که در درست فردی قرار دارد که اپلیکیشن Apple Music و موزیک را اجرا کرده ، شروع می شود. در ادامه کاربر به سمت یک اتاق بزرگ حرکت می کند. محیط اطراف کاربر با کپی های متعددی از خواننده احاطه شده است. لباس خواننده ، همان لباس کاور آهنگش می باشد. هنگامی که فرد در فضا قدم می زند ، نسخه های بیشتری از این خواننده در اطراف آن ظاهر می شود. سپس این تبلیغ با متن (شنیدن صدا در اطراف) که یاد آور Dolby Atmos می باشد و در نهایت با نماد اپل موزیک به پایان می رسد.

اپل اندکی پس از رویداد WWDC 2021 در 7 ژوئن ، Spatial Audio را در Apple Music راه اندازی کرد. در حالی که مشترکین می توانند هزاران آهنگ را در فضای صوتی شبیه سازی شده 3D گوش دهند. این ویژگی به عنوان بخشی از اشتراک Apple Music بدون هیچ گونه هزینه اضافی در نظر گرفته شده است. شنوندگان برای استفاده از Spatial Audio به هدفونهای AirPods ، AirPods Pro ، AirPods Max یا Beats با استفاده از تراشه H1 یا W1 نیاز دارند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*