بازی Breath of The Wild 2 نینتندو در E3 2021 یک تریلر جدید دریافت کرد.


Matin 29 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild 2 در E3 2021 یک تریلر جدید دریافت کرد. نینتندو در این مراسم اعلام کرد که این بازی در سال 2022 عرضه خواهد شد.

مدتی است که خبر رسمی از بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild 2 نشنیده بودیم. این بازی که در سال 2019 در همین مراسم E3 معرفی شد حال بعد از 2 سال یک تریلر رسمی دریافت کرد. نکته جالب اینجاست که ناشر و سازنده این بازی هنوز به آن اسم رسمی نداده‌اند. به این حالت که درون تریلر هم به نام “دنباله بازی Breath of The Wild” اشاره شده است.

در این تریلر اشاره شده:

به Hyrule و آسمان‌های آن بازگردید. در نگاهی به گیم‌پلی دنباله بازی Breath of the Wild این دنیا را ببینید. این بازی برای عرضه در 2022 روی کنسول نینتندو سوییچ برنامه ریزی شده است.

در مراسم E3 2021 نینتندو، این شرکت اعلام کرد که در زلدا 2 آسمان‌های بالای Hyrule هم وجود خواهد داشت. پس انتظار میزان زیادی Gliding و چشم اندازهای زیبا را از این بازی داشته باشید. تهیه کننده این بازی Eiji Aonuma اعلام کرد که این بازی از نسخه قبلی تاریک‌تر خواهد بود. بازی جدید زلدا از بازی Red dead Redemption 2 الگو برداری خواهد کرد. این درحالی است که بازی قبلی از Skyrim الگو برداری کرده بود.

البته هنوز منتظریم تا ببینیم آیا اطلاعات بیشتری از این بازی عرضه خواهد شد یا نه.

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild موفقیت بسیاری کسب کرد.

در این مورد واقعا شکی نیست. این بازی یکی از مورد تحسین‌ترین بازی‌های تاریخ بوده و با وجود اینکه گرافیک خاصی نداشت بسیار مورد توجه بود. حال ادامه این بازی به زودی منتشر خواهد شد. مدتی هست که نینتندو کار قابل توجهی انجام نداده است. شاید این بازی شروع یک دوره جدید برای نینتندو باشد. شاید بازی زلدا 2 شروع نینتندو برای رقابت در نسل جدید باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*