اپلیکیشن Fox Now پشتیبانی از نسل سوم Apple TV را متوقف کرد


امید دلیری 30 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپلیکیشن Fox Now پشتیبانی از نسل سوم Apple TV را متوقف کرد. این اپلیکیشن اکنون دیگر توسط نسل سوم Apple TV پشتیبانی نمی شود. زیرا این اپلیکیشن پخش جریانی اکنون فقط در نسل چهارم Apple TV و مدل های جدید در دسترس است.

شرکت فاکس در ماه May گفت که از تاریخ 17 ژوئن پشتیبانی از اپلیکیشن Fox Now را در نسل سوم Apple TV متوقف می کند. به نظر می رسد که فاکس با طبق اعلامیه خود ، این کار را انجام داده است. این موضوع برای اولین بار در روز شنبه توسط وبسایت Appleosophy گزارش شد. اکنون دیگر این اپلیکیشن در نسل سوم اپل تی وی قابل دسترسی نیست. همچنین به نظر می رسد نسخه های نصب شده قبلی این اپلیکیشن از اپل تی وی حذف می شوند.

اپلیکیشن Fox Now دیگر در نسل سوم اپل تی وی قابل استفاده نیست. اما کسانی که از مدل نسل چهارم و جدیدتر با tvOS استفاده می کنند ، می توانند این اپلیکیشن را برای مشاهده و دانلود در اپل تی وی خود بارگیری و نصب کنند. تماشای محتوا از این اپلیکیشن در نسل سوم Apple TV ، البته به طور غیرمستقیم همچنان امکان پذیر است. برای انجام این کار ، کاربران باید این اپلیکیشن را در آیفون یا آیپد خود اجرا کنند. سپس از AirPlay برای پخش مستقیم آن بر روی Apple TV استفاده کنند. حذف پشتیبانی این اپلیکیشن پس از حذف سایر اپلیکیشن ها انجام شده است. در اوایل سال 2021 ، نسل سوم Apple TV پشتیبانی از اپلیکیشن های MLB ، CBS All Access و YouTube را از دست داد.

 Apple TV 4K جدید ، آخرین و جدیدترین دستگاه پخش تلویزیونی اپل می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*