فصل دوم نمایش The Morning Show در تاریخ 17 سپتامبر پخش می شود


امید دلیری 30 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فصل دوم نمایش The Morning Show در تاریخ 17 سپتامبر پخش می شود. این نمایش درام که برنده جایزه هم شده است ، با یک تیزر جدید دو دقیقه ای آماده بازگشت به +Apple TV است.

نمایش The Morning Show همچنین با نام Morning Wars در استرالیا و اندونزی شناخته می شود. این نمایش یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است. بازیگرانی مثل Jennifer Aniston و Reese Witherspoon و Steve Carell در آن حضور دارند. این نمایش برای اولین بار در تاریخ 1 نوامبر 2019 در +Apple TV پخش شد. این نمایش از کتاب Top of the Morning: Inside the Cutthroat World of Morning TV اثر Brian Stelter الهام گرفته است.

نمایش The Morning Show در تاریخ 17 سپتامبر برای دومین فصل خود به اپل تی وی باز خواهد گشت. این نمایش برنده جایزه Emmy هم شده است. اکنون تیزر این نمایش در توییتر و یوتیوب قرار گرفته است که طعم آنچه را که در اواخر امسال می آید را به طرفداران می دهد. این نمایش هم مورد توجه طرفداران و هم منتقدان قرار گرفته است. جایزه Emmy تنها جایزه ای نیست که این نمایش کسب کرده است. Billy Crudup هم توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سال 2020 را از مراسم Critics Choice Award کسب کند. این جایزه اولین جایزه سرویس پخش تلویزیونی اپل بوده است.

نمایش The Morning Show پس از وقفه به دلیل شیوع بیماری ویروس COVID-19 ، در اکتبر سال 2020 دوباره به تولید رسید. این نمایش همچنین برای حل بحران جهانی سلامت و بهداشت در ماه جولای مورد بازنویسی قابل توجهی قرار گرفت. این امر تولید آن را به تأخیر انداخت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*