کاربران اپلیکیشن YouTube در آمریکا ، به زودی قابلیت picture-in-picture را دریافت می کنند


امید دلیری 30 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

کاربران اپلیکیشن YouTube در آمریکا ، به زودی قابلیت picture-in-picture را دریافت می کنند. YouTube می گوید که پشتیبانی از حالت picture-in-picture در iOS 14 را برای اعضای Premium ارائه می دهد. برنامه ای که برای همه کاربران iOS ایالات متحده برای آینده در نظر گرفته شده است.

YouTube در بیانیه ای گفت قابلیت تصویر در تصویر (PiP) به کاربران امکان می دهد فیلم ها و کلیپ ها را در یک پخش کننده کوچک تماشا کنند. در حالی که همزمان در خارج از اپلیکیشن YouTube ، مشغول گشتن در تلفن همراه خود می باشند. ما شروع به ارائه قابلیت picture-in-picture برای اعضای Premium خود در iOS کرده ایم. ما قصد داریم این قابلیت را برای همه کاربران iOS در ایالات متحده نیز راه اندازی کنیم.

به عبارت دیگر ، پشتیبانی از قابلیت picture-in-picture به عنوان یک ویژگی برای اعضای Premium در سطح جهانی ظاهر می شود. در آینده ، اپلیکیشن YouTube پشتیبانی از PiP را به اپلیکیشن نسخه iOS خود برای همه کاربران در ایالات متحده اضافه می کند ، نه فقط کاربران پولی. یوتیوب این موضوع را در بیانیه ای به AppleInsider تأیید کرد. در اوایل روز جمعه ، MacRumors اولین کسی بود که این بیانیه را گزارش داد.

قابلیت picture-in-picture (تصویر در تصویر) در iOS 14 در سال 2020 آغاز به کار کرد. هرچند پشتیبانی YouTube از این ویژگی پراکنده بوده است. به عنوان مثال ، یوتیوب این ویژگی را در سال 2020 چندین بار فعال ، غیرفعال و سپس دوباره فعال کرده است. همچنین چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه  Apple TV 4K جدید از HDR نرخ فریم بالا در اپلیکیشن YouTube پشتیبانی می کند. کاربری کشف کرده بود که YouTube در دستگاه تلویزیون جدید اپل ، محتوای HDR با نرخ فریم بالا را پخش می کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*