شش بازیگر جدید به سریال Surface اضافه شدند


امید دلیری 31 خرداد 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شش بازیگر جدید به سریال Surface اضافه شدند. +Apple TV شش بازیگر جدید از جمله Oliver Jackson-Cohen و Stephan James را به سریال هیجانی آینده خود اضافه کرده است.

داستان سریال Surface درباره تلاش یک زن برای بازسازی زندگی خود پس از اقدام به خودکشی می باشد. همچنین تلاش او برای به خاطر سپردن و درک کردن همه دلایلی که منجر به لحظه پریدن او شد ، دنبال می شود. Gugu Mbatha-Raw نقش Sophie شخصیت اصلی این سریال را بازی می کند.

به گفته TVLine قرار است Oliver Jackson-Cohen نقش James ، شوهر Sophie و ​​شریک یک شرکت سرمایه گذاری خطرناک را بازی کند. Stephan James نقش یک پلیس مخفی به نام Baden را بازی می کند که ارتباط قوی با Sophie دارد. علاوه بر این ، Ari Graynor نقش Caroline و Francois Arnaud نقش Harrison را بازی خواهند کرد. همچنین Marianne Jean Baptiste نقش Hannah و Millie Brady نقش Eliza را در سریال آینده اپل تی وی بازی می کنند. این افراد ، شش بازیگر جدید اضافه شده به سریال هستند.

سریال Surface توسط Veronica West نوشته شده و به کارگردانی Sam Miller ساخته می شود. این سریال حاصل همکاری بین شرکت Hello Sunshine و استودیوی اپل است. Veronica West و Lauren Neustadter تهیه کنندگان این سریال هم خواهند بود. Gugu Mbatha-Raw علاوه بر نقش اصلی سریال ، به عنوان دستیار تهیه کننده هم معرفی شده است. Mbatha-Raw  پس از حضور در کنار Witherspoon در برنامه The Morning Show ، دوباره به +Apple TV پیوست. Mbatha-Raw بازیگر فعالی است که به خاطر بازی در اپیزود San Junipero سریال Black Mirror برنده جایزه Emmy شد.

سریال Surface که شش بازیگر جدید به آن اضافه شده قرار است شامل هشت قسمت باشد. تولید آن در تاریخ نامشخصی از امسال آغاز می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*