بازگشت بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلی استیشن استور


Matin 31 خرداد 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

درحالی‌که اندکی از عرضه‌ی آپدیت 1.23 سایبرپانک 2077 می‌گذرد.

اکنون می‌توان این بازی را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن خریداری کرد.

بازی Cyberpunk 2077 اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس، گوگل Stadia و کامپیوترهای شخصی قابل خریداری است. البته پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز همان نسخه‌های نسل ۸ سایبرپانک 2077 را بهتر از کنسول‌های نسل قبل سونی و مایکروسافت اجرا می‌کنند. به مدت حدودا ۶ ماه بازی سایبرپانک 2077 روی پلی استیشن استور قابل خریداری نبود. حالا بالاخره سی‌دی پراجکت توانست سونی را راضی به بازگرداندن محصول به فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن کند تا گیمرها بتوانند آن را با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار بخرند.

در توضیحات رسمی ارائه‌شده می‌خوانیم: «ممکن است کاربرها همچنان شاهد مشکلاتی در اجرا نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی (از لحاظ افت فریم‌ریت) باشند؛ درحالی‌که سی‌دی پراجکت به کار روی افزایش پایداری بازی در تمامی پلتفرم‌ها ادامه می‌دهد. در اکوسیستم پلی استیشن، تجربه‌ی بازی سایبرپانک بازی 2077 روی پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 5 بهترین تجربه را ارائه می‌دهد».

این هشدار که در صفحه‌ی رسمی خریداری بازی سایبرپانک 2077 هم قرار گرفت، عملا به دارندگان نسخه‌های عادی پلی استیشن 4 می‌گوید که بهتر است با پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 5 به سراغ ساخته‌ی جدید سی‌دی پراجکت رد بروند.

فراموش نکنید که نسخه‌های نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 پیش از به اتمام رسیدن سال جاری میلادی از راه می‌رسند.

و آپدیت به آن‌ها برای خریدارهای نسخه‌های نسل هشتم رایگان است.

در یک کنفرانس مالی با سهامداران درباره درآمد به دست آمده از ۲۰۲۰. از مدیران سی دی پراجکت رد درباره Cyberpunk 2077 و بازگشتش به فروشگاه سونی پرسیده شد. این کمپانی جواب دقیقی برای این سوال نداشت و گفت که فعلا باید منتظر بمانیم.

ما دائما روی بهبودها و پچ‌ها کار می‌کنیم. همه آن‌ها – هر بار که ما چیز جدیدی منتشر می‌کنیم – به ما در برگشتن به آن فروشگاه کمک می‌کنند. البته تصمیم نهایی دست پلی استیشن است و خب، فعلا همین را برای گفتن داریم. وقتی زمانش برسد، اخبار بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*