DICE علاوه بر Battlefield 2042 مشغول کار بر روی بازیدیگری هم هست


Matin 1 تیر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

به تازگی در لینکدین استودیو DICE فهرست شغلی منتشر شد که نشان می‌دهد این توسعه دهنده بازی Battlefield 2042، روی عناوین دیگری هم مشغول کار است.

 

بازی Battlefield 2042 در سال جاری توسط EA منتشر خواهد شد اما وظیفه ساخت آن برعهده استودیو دایس است. اگرچه در این فهرست شغلی مشخص است که با یک بازی جدید رو به رو هستیم، اما عنوان آن مشخص نیست.

Battlefield 2042 عنوانی بوده که سال‌ها تحت توسعه قرار داشته و همانند Call of Duty: Warzone یک اثر بلندمدت است. نسخه بعدی Battlefront هم بزودی منتشر نخواهد شد تا دایس به آن اشاره کند.

احتمال دارد با نسخه جدید Mirror’s Edge رو به رو باشیم. کارنامه DICE عناوین متعددی را دربرمی‌گیرد. بازی Battlefield 2042 هم برای PC, Xbox One, Xbox Series X and S, PS4 و PS5 در دست توسعه است.

آقای جاستین ویب در این خصوص توضیح می‌دهد:

شگفت‌انگیز است که در حال حاضر روی ساخت بازی جدید مجموعه‌ای کار می‌کنم. تقریبا ۲۰ سال پیش عاشق آن شدم. عاشق گیم‌پلی سندباکس بازی Battlefield 1942 که در زمان خود به معنی واقعی کلمه خارق‌العاده بود. بی‌صبرانه منتظر این هستم که از همه‌ی شما بشنوم در سری بتلفیلد به چه چیزهایی علاقه‌مند هستید و دوست دارید در نسخه‌ی بعدی این مجموعه شاهد چه مواردی باشید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*