شرکت EA قرار است ماه آینده آی‌پی جدید خود را معرفی کند


Matin 4 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

گفته می‌شود که شرکت EA قصد دارد طی رویداد EA Play در ماه آینده، آی‌پی جدید خود که ممکن است با سری Dead Space ارتباط داشته باشد را معرفی کند.

این خبر از طریق «جف گراب» روزنامه نگار GamesBeat منتشر شده. و البته جزئیات بیشتری درباره این آی‌پی جدید اعلام نشده است. همچنین او قبلا گفته بود که توسعه این آی‌پی جدید توسط استودیوی Motive Studios که بازی Star Wars Battlefront II را در کارنامه خود دارد، انجام می‌شود.

گراب در یک ویدیوی یوتیوب درباره این بازی گفت: «همه ما می‌خواهیم آن را ببینیم. البته اگر تا پیش از انتشار مرده نباشیم.» این جمله باعث هیجان طرفداران بازی‌های ترسناک شده و بسیاری از افراد ابراز امیدواری کرده‌اند که این اخبار مربوط به Dead Space باشد. مجموعه علمی تخیلی ترسناکی که EA از سال ۲۰۱۳ و پس از Dead Space 3 نسخه جدیدی از آن منتشر نکرده است.

در این بازی ترسناک مورد تحسین منتقدان، بازیکنان نقش «ایزاک کلارک» را بازی می‌کنند. مهندس که در یک سفینه فضایی خالی از سکنه گیر کرده است و فقط با انبوهی از بیگانگان ترسناک و تشنه خون انسان روبرو می‌شود.

همچنین اخیرا تریلر بازی Battlefield 2042 در رویداد E3 2021 پخش شد که این موضوع نیز طرفداران شرکت EA و دایس را هیجان زده کرده است و آن‌ها به سمت بازی‌های قدیمی این مجموعه هجوم آورده‌اند. به طوری که EA ظرفیت سرورهای بازی Battlefield 4 را با وجود هجوم بازیکنان جدید افزایش داده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*