ریمستر بازی Bloodborne احتمالا امسال عرضه شود


Matin 5 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعات زیادی به ساخت ریمستر بازی Bloodborne برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی اشاره دارند. و اکنون اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شده است.

استودیو فرام سافتور در سال ۲۰۱۵ بازی Bloodborne را به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه کرد. و توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. چند ماه پیش اطلاعات منتشر شد که خبر از همکاری استودیو QLOC و Bluepoint برای توسعه ریمستر این بازی می‌دادند. همچنین اواخر سال گذشته نیز شایعه‌ای به این اشاره داشت. که میزان قابل توجهی از توسعه بازی صورت گرفته و این ریمستر حتی قرار است محتوای جدیدی نیز داشته باشد.

Souls Hunts لیکر معتبری است. و اولین کسی بود که از ساخت بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin توسط استودیو تیم نینجا خبر داد. او اکنون در توییتر اعلام کرده که ریمستر بازی Bloodborne در سال جاری برای پلی استیشن ۵ و سپس برای پی‌سی منتشر می‌شود.

بازی Bloodborne

او همچنین اشاره کرد که توسعه این بازی برعهده استودیوهای Bluepoint Games یا فرام سافتور قرار ندارند. احتمالا استودیو QLOC به تنها روی این پروژه کار می‌کند و دیگر نیازی به کمک بلوپوینت نخواهند داشت. گرچه با وجود اعتبار بالای Souls Hunts. همچنان نمی‌توان این شایعه را به راحتی پذیرفت و باید منتظر اطلاعات بیشتری در این زمینه بمانیم.

باید به این اشاره کنیم که استودیو فرام سافتور تمام تمرکز خود را روی الدن رینگ قرار داده است. در این بازی ما شاهد همکاری جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) و هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) هستیم. الدن رینگ در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*