Reboot بازی Quake در حال توسعه است


Matin 6 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

Quake یکی از بهترین و شناخته‌ شده‌ترین بازی های شوتر اول شخص تاریخ است که به نظر می‌‌رسد ریبوت آن در دست ساخت قرار داشته باشد.

استودیو id Software در چند سال گذشته با انتشار دو نسخه جدید از Doom توانسته حسابی طرفداران خود را راضی نگه دارد. با این وجود در چند سال گذشته به Quake بی‌لطفی شده و خبر جدیدی از آن منتشر نشده است. آخرین نسخه اصلی این سری در سال ۲۰۰۵ عرضه شد. Quake Champions نیز یک اسپین‌آف کاملا آنلاین بود که نتوانست در سال ۲۰۱۷ عملکرد چندان خوبی داشته باشد.

نیک بیکر (Nick Baker) از پادکست XboxEra اعلام کرده که استودیو id Software روی نسخه جدیدی از این سری کار می‌کند. یک سری از سازندگان Wolfenstein از استودیو MachineGames به این پروژه اضافه شده و به اید سافتور کمک می‌کنند. نکته جالب اما این است که شخصیت اصلی این نسخه از بازی مونث خواهد بود. همچنین در بازی جدید Quake شاهد بخش چند نفره و تک نفره هستیم.

بازی Quake

البته اطلاعات زیادی در این زمینه وجود ندارد و نمی‌توان به همین راحتی این شایعات را قبول کرد. از این رو باید منتظر واکنش رسمی استودیو اید سافتور و بتسدا بمانیم. اگر این پروژه آماده باشد، احتمالا در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد شد. رویداد دیجیتالی QuakeCon که در شهریور برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای رونمایی از این عنوان است.

چند ماه پیش کارگردان Doom Eternal در مصاحبه‌ای از احتمال استفاده از شخصیت زن برای این سری حرف زده بود. اکنون به نظر می‌رسد که استودیو اید سافتور از این ایده‌ها برای ریبوت Quake استفاده کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*