بازی ترسناک Fatal Frame: Maiden of Black Water بازسازی می‌شود


Matin 7 تیر 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

به‌تازگی شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) اعلام کرده است که قرار است نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی ترسناک Fatal Frame: Maiden of Black Water را برای کنسول‌های امروزی و کامپیوترهای شخصی عرضه کند. این در حالی است که نسخه‌ی اصلی این بازی انحصاری شرکت نینتندو بود.

در جریان مراسم نینتندو در E3 امسال با نشان دادن تریلر جدیدی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی این اثر به‌صورت رسمی معرفی شد. با این تفاوت که بعد از مراسم مشخص شد که علاوه بر کنسول نینتندو سوییچ، بازی در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر خواهد شد. البته باید ذکر کرد که این اثر قرار است فقط به صورت دیجیتالی منتشر شود. این بازی که در اروپا با نام Project Zero: Maiden of Black Water شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۴ میلادی به‌صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر شده بود.

از آنجایی که کنسول Wii U دوره‌ی ناموفقی را سپری کرد و نتوانست با استقبال بازیکنان همراه شود، بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water هم به همین خاطر چندان به اندازه‌ی پتانسیلش دیده نشد. اکنون فرصت دوباره‌ای برای این بازی ترسناک مهیا شده است تا بتواند در دید مخاطبان بیشتری قرار گیرد و افراد بیشتری را مجذوب خود کند.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water

در زمان معرفی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی این اثر در کنفرانس نینتندو در E3 اعلام شد که این نسخه به همراه لباس‌های جدید و حالت فتو مود (Photo Mode) که در بازی اصلی وجود نداشت، عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌توانید انتظار داشته باشید، جلوه‌های بصری بازی هم با بهبودهای روبه‌رو شده‌ است و گرافیک آن را کمی بهتر کرده است.

ماجرای بازی در منطقه‌ای خیالی به‌ نام کوهستان هیکامی جریان دارد، جایی که در آن شما می‌توانید کنترل چند شخصیت مختلف را بر عهده بگیرید و برای نجات و زنده ماندن آن‌ها از گزند خطرات ماورا طبیعی و شومی که در کوهستان رخ می‌دهد، تلاش کنید و همچنین از انواع ارواح و اشباح خصمانه‌ای که در آنجا وجود دارند، نجات پیدا کنید. هر کدام از شخصیت‌های اصلی بازی چشم‌انداز متفاوتی را از داستان کلی اوسه کوروساوا، دوشیزه‌ای مرموز که به‌عنوان بخشی از یک آیین قدرتمند و تاریک انتخاب شده است. روایت می‌کند. شما در نقش شخصیت‌های اصلی و با استفاده از قدرت Camera Obscura قادر هستید تا سایه‌‌های آن ارواح رانده شده را ببینید.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water پنجمین قسمت از مجموعه بازی ترسناک Fatal Frame است. سال گذشته تهیه‌کننده‌ی این مجموعه اعلام کرد که بازگشت این سری به نینتندو بستگی دارد. اکنون به نظر می‌رسد که نینتندو هم مثل بسیاری از طرفداران بازی‌های ترسناک از بازگشت این مجموعه استقبال کرده است.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water قرار است در تاریخ نامشخصی در سال جاری برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس عرضه شود. به احتمال زیاد بتوانیم در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این نسخه‌ی بازسازی‌شده بشنویم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*