بازی Death Stranding Director’s Cut توسط ESRB رده بندی سنی شد


Matin 9 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

با توجه به رده بندی سنی بازی Death Stranding Director’s Cut توسط ESRB، احتمالا جدیدترین اثر هیدئو کوجیما به زودی عرضه می‌شود.

احتمالا به خاطر دارید که در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد Summer Game Fest 2021. بازی Death Stranding Director’s Cut توسط هیدئو کوجیما معرفی شد. این بازی که برای کنسول نسل نهمی PS5 ساخته می‌شود. قرار است به زودی بیشتر معرفی گردد و جزئیات دقیق‌‌تری از آن در اختیار طرفداران قرار گیرد.

حالا به لطف رده بندی سنی این بازی توسط ESRB (نظام رده بندی سنی بازی‌های ویدیویی)، به نظر می‌رسد این اطلاعات و جزئیات زودتر از آنچه قرار بود منتشر می‌شود.

معمولا رده بندی سنی بازی‌ها به این معنا است که بازی مورد نظر در آستانه انتشار قرار دارد. احتمالا Death Stranding Director’s Cut نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با توجه به اینکه در افتتاحیه سامر گیم فست اعلام شد. که تا چند هفته دیگر اطلاعات مفصل و کاملی از این بازی منتشر می‌شود. بسیاری معتقدند این اتفاق در کنفرانس جدید پلی استیشن سونی که اخیرا صحبت‌های زیادی در خصوص آن مطرح است، می‌افتد. بر اساس این حدث و گمان‌ها، در رویداد مذکور شاهد معرفی کامل بازی Death Stranding Director’s Cut خواهیم بود.

جالب است بدانید در دسته بندی ESRB اشاره خاصی به گیم پلی مخفی کاری بازی Death Stranding Director’s Cut شده است. در توضیحات ESRB نوشته شده:” در برخی مراحل بازی، بازیکنان می‌توانند دشمنان را به صورت مخفیانه حذف کنند. (به عنوان مثال، خفه کردن دشمن از پشت)”

حالا نکته جالب در این خصوص این است که این جلمه در توضیحات نسخه‌های PC و PS4 بازی دث استرندینگ وجود ندارد. بنابراین به نظر می‌رسد نسخه دایرکتورز کات بازی دث استرندینگ شامل بخش‌های مخفی کاری بیشتری خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*