۵ بازی که به شما برای بخشش پاداش می‌دادند


Matin 10 تیر 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

در این مطلب راجب 5 بازی که برای بخشش به شما پاداش می دهند صحبت خواهیم کرد. بله بازی هایی وجود دارند که برای کارهایی از این قبیل به شما پاداش میدهند.

5) Resident Evil 4

در همان دقایق ابتدایی رزیدنت ایول ۴، شما به گرگی می‌رسدید که پایش در یک تله گیر کرده بود. با کمک به این گرگ بخت برگشته و در آوردن پایش از تله، او فرار می‌کرد. در آن لحظه با خودتان می‌گفتید که چه سازندگان چه چیز عبثی در بازی گنجانده بودند. اما نه، این گرگ جواب محبت شما را در حین مبارزه با ال‌گیگانته می‌داد. و آنقدر حواس او را پرت می‌کرد. تا شما به راحتی بتوانید به سمتش شلیک کنید.

4) Metal Gear Solid 4

کوجیما همیشه طوری متال گیر سالیدها را طراحی می‌کرد. که شما بتوانید بدون کشتن حتی یک دشمن، بازی را تمام کنید. این یک ویژگی خیلی جالب بود و تیم سازنده هم تمام تلاشش را می‌کرد تا شما به سمت این موضوع ترغیب شوید. جالب اینکه اگر متال گیر سالید ۴ را به این شکل تمام و به همه دشمنانتان رحم می‌کردید، آن وقت باندانایی در اختیارتان قرار می‌گرفت که با پوشیدن آن تیر تمام سلاح‌هایتان بی‌نهایت می‌شد.

3) Spider Man 2

اگر از من بپرسید که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی دوران کودکی‌ات چه بوده، قطعا می‌گویم اسپایدرمن ۲ پلی استیشن ۱. این بازی بی‌نظیر بود در زمان خودش و آنقدر جزئیات جالبی داشت که هنوز هم خیلی‌ها در موردش صحبت می‌کنند. برای مثال باس فایت لیزارد یک راز جالب داشت که اگر متوجه آن می‌شدید. لباسی در اختیارتان قرار می‌گرفت که می‌شد با آن به راحتی باس فایت دیگر بازی یعنی الکترو را از پا درآورد. برای گرفتن این لباس، تنها کافی بود که به لیزارد رحم می‌کردید. و به جای شکست دادنش با مشت و لگد، او را با یک سری تار آغشته به سرمی مخصوص بیهوش می‌کردید. مبارزه با لیزارد با این روش واقعا سخت بود. اما تیم سازنده می‌خواست با این کار نشان دهد که اگر به یک موجود بخت برگشته رحم کنی، قطعا پاداشش را در یک جای دیگر خواهی گرفت.

2) Mass Effect

کالیسا الجلانی یکی از روی مخ‌ترین کاراکترهای کل سری مس افکت بود. همیشه در بدترین شرایط سر و کله‌اش پیدا می‌شد. و با خبرهای ناخوشایندی که داشت اوضاع را بیشتر به هم می‌ریخت. حتی تیم سازنده هم می‌دانستند که چه کاراکتر روی اعصابی طراحی کرده‌اند. چراکه عملا شما می‌توانستید به جای دیالوگ برقرار کردن با کالیسا، یک مشت به صورت او بکوبید و صدایش را برای همیشه ببرید. اما اگر این کار را نمی‌کردید و با کالیسا راه می‌آمدید. خط فکر او رفته رفته به شما نزدیک‌تر می‌شد و در نهایت پیشنهاد‌های جذابی در مقابل‌تان می‌گذاشت که نمی‌توانستید به راحتی از خیرشان بگذرید.

1) Undertale

کشتار کاراکترها در آندرتیل پیامدهایی را به همراه دارد و باعث می‌شود که تجربه بازی سخت‌تر شود. بله، کل طراحی مراحل آندرتیل روی یک سلاح متمرکز شده و آن هم چیزی نیست جز رحم و دوستی. اگر در بازی با دشمنانتان دوست می‌شدید و دل آن‌ها را به دست می آوردید. بازی لحظه به لحظه برایتان آسان‌تر می‌شد و می‌توانستید یک خاطره خوش از آندرتیل داشته باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*