شایعه ای ادعا می کند آیفون 13 مجهز به سیم پیچ شارژ بیسیم بزرگتر و شارژ بیسیم معکوس خواهد بود


امید دلیری 14 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعه ای ادعا می کند آیفون 13 مجهز به سیم پیچ شارژ بیسیم بزرگتر و شارژ بیسیم معکوس خواهد بود. این شایعه جدید کرده که آیفون آینده شامل یک سیم پیچ شارژ بی سیم بزرگتر از آیفون 12 است. این سیم پیچ می تواند شارژ بی سیم معکوس و همچنین شارژ کلی سریعتر را ارائه دهد.

آیا از آیفون جدید می توان به عنوان شارژر بیسیم استفاده کرد ؟

سیستم شارژ بی سیم MagSafe اجازه می دهد تا 15 وات برق به یک آیفون سازگار تحویل داده شود. البته این مقدار در آیفون 12 مینی به 12 وات محدود است. این مقدار بسیار بالاتر از میزان شارژ بی سیم غیر MagSafe می باشد. با این حال ، اپل می تواند در نسل بعدی آیفون این 15 وات را به سطوح بالاتر برساند. منابع Max Weinbach از EverythingApplePro گزارش جدیدی منتشر کرده اند. این گزارش مدعی است که اپل می تواند از سیم پیچ شارژ بی سیم بسیار بزرگتر در آیفون 13 استفاده کند. سیم پیچ بزرگتر سطح منطقه مورد استفاده برای شارژ بی سیم را افزایش می دهد. این امر مزایای زیادی را به همراه دارد. این مزایا شامل سهولت در مدیریت آیفون برای جمع شدن گرما از طریق شارژر و همچنین امکان استفاده از وات بالاتر است.

اندازه سیم پیچ شارژ همچنین ممکن است آیفون را قادر به شارژ دستگاه های دیگر در حالت شارژ بی سیم معکوس کند. این امر می تواند به یک آیفون اجازه دهد محصولاتی مانند کیف شارژ بی سیم AirPods را شارژ کند. در ماه ژوئن ، منابع Bloomberg ادعا کردند که اپل مشتاق است قابلبت شارژ بی سیم را به آیپد Pro اضافه کند که می تواند شامل شارژ بی سیم دو طرفه به طور همزمان باشد. AirPower ، شارژر چند دستگاهی اپل نیز ظاهراً هنوز در حال کار بود. اپل همچنین در حال آزمایش فناوری شارژ بی سیم با خروجی بالا بوده است. در سال 2017 ، اپل استارت آپ PowerbyProxi را خریداری کرد. PowerbyProxi اجازه می دهد 100 وات برق بی سیم با سیم پیچ 65 میلی متر منتقل شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*