اپل تمایل دارد شرکت رسانه ای Hello Sunshine را از Reese Witherspoon خریداری کند


امید دلیری 16 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تمایل دارد شرکت رسانه ای Hello Sunshine را از Reese Witherspoon خریداری کند. گفته می شود این شرکت رسانه ای در پی ابراز علاقه اپل و سایر نام های بزرگ صنعت به خریدش ، قصد دارد فروش خود را مورد بررسی قرار دهد.

The Wall Street Journal با استناد به منابع آگاه از این موضوع گزارش جدیدی ارائه کرده است. گزارشی مبنی بر این که Hello Sunshine با بانکداران سرمایه گذاری در حال بررسی فروش خود می باشد. ارزش این شرکت تا 1 میلیارد دلار ارزیابی شده است. اینکه این شرکت پیشنهاد دهنده مناسبی پیدا خواهد کرد ، مشخص نیست. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا اپل در حال انجام معامله است یا نه.

از نمایش ها و سریال های محبوب شرکت Hello Sunshine می توان لیست زیر را نام برد :

  • Big Little Lies از شبکه HBO
  • Little Fires Everywhere از شبکه Hulu
  • The Morning Show ، Truth Be Told ، My Kind of Country ، Surface و The Last Thing He Told Me از +Apple TV

رقابت شدید سرویس های پخش جریانی

آمازون و Netflix همچنین نمایش ها و سریال های تولید شده توسط شرکت Hello Sunshine را ارائه می دهند. جزئیات بیشتری در این گزارش ارائه نشده است. اما احتمالاً علاقه اپل به این شرکت از برجسته بودن این شرکت در برنامه تولید محتوا برای غول فناوری ناشی می شود. چندین سرویس پخش جریانی در جستجوی پیشرفت در بخشهای بسیار رقابتی هستند. Netflix رهبر واضحی است که دارای نمایش ها و سریال های انحصاری بسیار محبوبی می باشد. سرویس های HBO و NBC دارای کاتالوگ های گسترده ای هستند و فاصله را کم می کنند.

مشتریان و کاربران در حال حاضر به دنبال محتوای تازه هستند. به همین دلیل فعالان این صنعت مشتاق به داشتن شرکت های قابل اعتماد برای چالش های سریع هستند. همچنین مایلند مبالغ زیادی را برای این فرصت پرداخت کنند. به عنوان مثال ، آمازون در ماه May معامله 8.45 میلیارد دلاری را برای خرید MGM امضاء کرد. Reese Witherspoon و شوهرش Jim Toth همراه با Seth Rodsky صاحبان شرکت Hello Sunshine می باشند. باید منتظر باشیم تا ببینیم اقدام اپل تی وی چه خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*