اکران فیلم Last Night in Soho به تعویق افتاد


Matin 16 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیلم Last Night in Soho آخرین اثر ادگار رایت است. که قرار بود در تاریخ 22 اکتبر امسال در سینماهای منتخب اکران شود. حالا با یک هفته تاخیر مواجه شده است و قرار است در تاریخ 29 اکتبر درست دو روز قبل از اکران فیلم Halloween در سینماها به نمایش گذاشته شود. این فیلم که در سبک هیجان‌انگیز و روان‌شناختی روایت می‌شود. حالا قرار است با فیلم ترسناک Antler با تهیه‌کنندگی گیلمور دل تورو در گیشه رقابت کند.

این فیلم شباهت‌های زیادی به فیلم‌های Don’t Look Now و Repulsion از رومن پولانسکی دارد. داستان دختری جوان را روایت می‌کند که علاقه زیادی به مد و فشن دارد و به طرز مرموزی این توانایی را دارد که به سال 1960 سفر کند. جایی که او اسوه و الگوی خود را ملاقات می‌کند. اما دهه 1960 لندن آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. همه چیز خیلی سریع رو به فروپاشی می‌رود.

در Last Night in Soho بازیگرانی همچون توماسین هارکورت مک کنزی (Leave No Trace ،Jojo Rabbit) در نقش الوئیز، آنیا تیلور-جوی (The Queen’s Gambit) و مت اسمیت (Crown) نقش‌آفرینی می‌کنند. در این فیلم همچنین ریتا توشینگام، ترنس استامپ، جسی می لی، مایکل آژائو، سینوو کارلسن، لیزا مک گریلز، مارگارت نولان و بازیگر پیشکسوت فقید دیانا ریگ در آخر خود پس از مرگ در سپتامبر سال 2020 در سن 82 سالگی حضور دارند.

اینطور که پیداست در ماه اکتبر گیشه نسبتا شلوغی خواهیم داشت. باید دید کدام یک از این فیلم‌ها ترسناک و روان‌شناختی سربلند بیرون خواهند آمد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*