در مراسم EA Play Live 2021 بازی از طرف بایوور ارائه نخواهد شد


Matin 16 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بایوور اعلام کرد که قرار نیست بازی جدیدی را در مراسم EA Play Live 2021 نشان دهد. این اتفاق شامل بازی‌هایی مثل Mass Effect و Dragon Age 4 می‌شود. بایوور این خبر را در توییتر خود اعلام کرد. او همچنان اعلام کرد که به شدت درحال کار روی این بازی‌ها مورد انتظار است. اما طرفداران باید کمی صبر کنند تا آن‌ها را ببینند.

این شرکت نوشت:

ما به شدت درحال کار روی Dragon Age و Mass Effect بعدی هستیم.

همینطور اینکه به زودی چیزهای جدیدی به Starwars: The Old Republic اضافه خواهد شد. ما هیچ چیز در مراسم EA Play Live 2021 نشان نخواهیم داد. اما حتماً به کارهایی که ما با Starwars: The Old Republic انجام داده‌ایم نگاهی بیاندازید.

با اینکه قرار نیست Mass Effect یا Dragon Age جدیدی حضور داشته باشد بازهم EA قرار است 4 رویداد را میزبانی کند. این مراسم قرار است در 22 جولای (31 تیر) پخش شود.

در عکس‌های این رویدادها نوشته «آینده شوتر اول شخص»، استودیوهای مستقل EA و Madden NFL 22 All-Access: Scouting’ و بیشتر از شرکت ورزشی EA. به احتمال زیاد در این رویدادها تعداد زیادی بازی EA حضور خواهد داشت. از این بازی‌ها می‌توان به بتلفیلد 2042، Apex Legends و Lost in Random اشاره کرد.
در گیم‌نیوز بخوانید: بازی Dragon Age 4 معرفی شد.

بازی جدید Mass Effect در اصل در گیم اواردز سال 2020 معرفی شد.

با اینکه از این بازی تریلر بسیار کوتاهی عرضه شد ولی دیدگاهی به طرفداران داد. این تریلر آینده یک Asari که قرار است Liara T’Soni باشد را نشان داد.

همینطور در همان گیم اواردز تریلر یک تریلر کوتاه از Dragon Age 4 هم منتشر شد. این تریلر نشان داد که شخصیت‌هایی مثل Solas بازگشته و در یک ماجراجویی در سطح بسیار خوب قرار دارند.

به نظر می‌رسد که در EA Play Live 2021 قرار نیست ما اتفاق جدید و جذابی داشته باشیم. با عدم حضور بایوور و بازی‌های به شدت مورد انتظارش، EA به احتمال زیاد بازی‌های روتین همیشگی خود را به نمایش خواهد گذاشت. پس باید دید که آیا در این بازی‌ها خلاقیتی به کار برده است یا نه.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*