معامله هیدئو کوجیما با XBox به نقطه عطف خود رسیده


Matin 17 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گفته منابع آگاه، هیدئو کوجیما و مایکروسافت نامه‌ای را امضا کردند. که دو طرف قصد دارند جزئیات توافق‌نامه‌ای برای انتشار یک بازی جدید برای کنسول‌های ایکس باکس را بررسی کنند. این یک گام اساسی در مذاکرات بین سازنده Metal Gear Solid و ایکس باکس است. این نشان می‌دهد که هر دو طرف یک توافق کلی کرده‌اند تا وکلایشان نکات و جزئیات دقیق‌تر این قرارداد را بررسی کنند.

تیم‌های مایکروسافت و کوجیما ماه‌ها در مورد یک مشارکت احتمالی بحث کرده‌اند.  اکنون به احتمال زیاد بیشتر از هر زمان دیگری این مکالمات به ثمر می‌نشیند. این معامله به قدری نزدیک است که مایکروسافت آماده سازی آنچه کوجیما برای ساخت بازی جدید خود به آن نیاز دارد را آغاز کرده است.

هفته گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که کیم سوئیفت، توسعه دهنده Portal و Left 4 Dead را برای نظارت بر همکاری برای بازی های مبتنی بر سرویس ابری را استخدام کرده است. سوئیفت اخیرا در سرویس بازی ابری Google Stadia کار کرده است. مایکروسافت او را با هدف کمک به بازی ابری کوجیما استخدام کرد. در مورد اینکه بازی هیدئو کوجیما در واقع چیست، تعداد کمی از مردم می دانند. هدف این همکاری استفاده از خلاقیت استودیو Kojima Productions با استفاده از فناوری مایکروسافت است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در این نسل جدید حسابی سونی را به چالش بکشد.  تا کنون نیز موفق بوده است و انتشار یک بازی انحصاری از کوجیما برای کنسول‌های ایکس باکس می‌تواند یک پیروزی برای آن‌ها باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*