اپل پنجمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 را منتشر کرد


امید دلیری 18 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پنجمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 را منتشر کرد. غول فناوری شروع به انتشار پنجمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 کرده است. اکنون توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان عمومی اجازه دارند نسخه جدید را امتحان کنند.

پنجمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 و پیکربندی آن را می توانید از Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین کاربران این به روزرسانی آزمایشی را به روش over-the-air در دستگاه های ثبت شده خود در دسترس خواهند داشت. نسخه های آزمایشی عمومی معمولاً مدت کوتاهی بعد از نسخه توسعه دهندگان منتشر می شوند. اما این بار نسخه های عمومی و توسعه دهندگان به صورت همزمان منتشر شدند. نسخه های عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس خواهند بود.

اپل چهارمین نسخه آزمایشی macOS 11.5 را در تاریخ 29 ژوئن و نسخه سوم را در 14 ژوئن منتشر کرد. این شرکت تست نسخه آزمایشی macOS 11.5 را در ماه May آغاز کرد. اپل همچنین پنجمین نسخه آزمایشی iOS 14.7 ، iPadOS 14.7 ، tvOS 14.7 و watchOS 7.6 را منتشر کرد. در این مرحله ، به نظر می رسد که macOS 11.5 یک به روزرسانی نسبتاً جزئی است. به روزرسانی که بر روی بهبود سیستم ، تغییرات زیر سیستم و رفع مشکلات امنیتی متمرکز شده است. اپل تمرکز اصلی خود را به سیستم عامل آینده یعنی macOS Monterey تغییر داده است.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به شدت به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*