بازی گاد آو وار را با Playstation Now روی پی‌سی تجربه کنید


Matin 19 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی گاد آو وار سال 2018 یکی از مهم‌ترین بازی‌های اختصاصی سونی است. حال شما می‌توانید این بازی را روی پی سی هم تجربه کنید. بازی God of War حال روی سیستم استریم PlayStation Now عرضه شده است. این سیستم روی پی سی هم قابل اجرا است و یک اپلیکیشن دارد.

چرا این بازی دوست داشتنی است؟ God of War سال 2018 یک فرنچایز که دیگر هیجان خود را از دست داده بود را دوباره زنده کرد. این بازی ژانر، تنظیمات و حتی طریقه مبارزه را کاملاً عوض کرد. در بیشتر بازی‌های سونی اثری از ناتی داگ دیده می‌شود. گاد آو وار نیز از این ماجرا استثنا نیست و از The Last of Us الگو برداری کرده است.

در سه‌گانه اصلی انگیزه ک ریتوس کشتن خدایان، به نوعی خانواده‌اش، بود. اما او به طور خلاصه یک دیوانه عصبانی بود. نکته اصلی فروش بازی‌ها هم کشتن عجیب و خشن دشمنان بود. در انتهای بازی سوم، شما تقریباً تمام خدایان یونانی را به قتل رسانده‌اید. در این بازی کریتوس در دنیای اساطیری Norse قرار دارد. او که یک مزاحم به حساب می‌آید، خدایان به دنبال کشتن او هستند. اما او فرزندش آترئوس را برای از دست دادن دارد. آترئوس در تمام بازی با شما همراه است و نقش مهمی در داستان، مبارزه و داستان‌گویی دارد.

گاد آو وار Playstation Now

اما بازی God of War 2018 چگونه است؟

کیفیت این بازی به شدت خوب است. نسخه‌های قبلی این بازی جالب بودند اما گاد آو وار 2018 چیزی متفاوت بود. شاید بتوان این بازی را بهترین انحصاری کنسول پلی استیشن 4 دانست.  تجربه این بازی به طور کلی بی‌نظیر است و حتی انتهای‌ آن هم زیباست.

در نقد سایت GamesRadar+ نوشته شده است:

من فکر نکنم که بتوان بیش از حد از گاد آو وار تعریف کرد. دنیای این بازی بسیار خوب طراحی شده و تا چه حد با معنا کارکترها و داستان تعریف شده است.  عمق و چارچوب مبارزه، پازل‌ها و هر سیستم در این بازی به شدت انسان را مجذوب می‌کند. در بسیاری از مواقع من بازی را متوقف کرده تا از این اتفاقات اطرافم لذت ببرم. مهم نیست که شما در حال مبارزه خونین باشید یا با کریتوس و آترئوس روی قایق درحال صحبت باشند. این سطح از بازی چیزی است که زیاد اتفاق نمی‌افتد. جایگاه این بازی در بهترین بازی سال اصلاً مطرح نیست. بلکه God of War چیزی است که این نسل کنسول‌ها در مورد آن صحبت خواهند کرد.

البته که خرید آن در استیم بهترین روش است. به دلیل اینکه بازی‌های PlayStation Now ثبات چندانی ندارند. اما لااقل الان روی پی سی قابل بازی است.

برای بازی کردن گاد آو وار روی PlayStation Now، اپ آن را دانلود کنید. اکانت PSN بسازید و از تجربه خود لذت ببرید. این سرویس به شما یک 7 روز رایگان برای شروع می‌دهد. اگر نتوانستید در آن مدت گاد آو وار را تمام کنید، 9 دلار قیمت اشتراک ماهانه آن است. سونی می‌گوید که برای تجربه برتر باید DualShock 4 داشته باشید. اما دیگر کنترلرها هم جواب می‌دهند. البته تنها مشکل دیگر کنترلرها عدم استفاده از تاچ پد است که آن هم چیز خاصی نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*