اپل در ویدئوی جدیدی سلفی های Night mode در سری آیفون 12 را تبلیغ می کند


امید دلیری 20 تیر 1400 مدت دقیقه

اپل در ویدئوی جدیدی سلفی های Night mode در سری آیفون 12 را تبلیغ می کند. غول فناوری با تمرکز ویژه بر سلفی های حالت شب (Night mode) ، ویدئوی جدیدی را منتشر کرد. در این ویدئو ، قابلیت حالت شب برای گرفت عکس سلفی در آیفون 12 تبلیغ شده است.

تبلیغ جدید اپل با تمرکز بر دوربین سلفی

این ویدئوی خنده دار 30 ثانیه ای با عنوان در تاریکی (In the Dark) ، ویژگی Night mode در سری آیفون 12 را برجسته می کند. این ویژگی چندین تصویر را با هم تلفیق می کند تا به روشنایی قابل قبول در محیط های کم نور برسد. در این تبلیغ ، مردی به وضوح از توانایی عکس گرفتن سلفی در تاریکی هیجان زده است. او به دنبال جاهای سایه دار مختلف برای گرفتن عکس های سلفی است. او از فضای موجود در یک رستوران با نور کم ، پشت پرده ها و یک جعبه مقوایی استفاده می کند. به نظر می رسد همسر این مرد علاقه چندانی به سرگرمی جدیدی که ظاهرا زندگی او را گرفته است ، ندارد. در آخر او در حال گرفتن عکس سلفی در چمنهای بیرون از خانه اش و در مهتاب است.

اپل در این ویدئو از آهنگ In The Dark ساخته ی YG به عنوان موسیقی پس زمینه برای تبلیغ تجاری خود استفاده می کند. اپل ویژگی Night Mode را با آیفون 11 و 11Pro در سال 2019 معرفی کرد. این فناوری چندین تصویر را به سرعت پشت سر می گذارد. سپس داده ها را برای پردازش به تراشه سری A آیفون می فرستد. تصاویر به منظور تصحیح حرکات خطا ، تراز می شوند. همچنین الگوریتم ها مناطق تار را شناسایی و حذف می کنند. کنتراست و رنگ نیز تنظیم می شوند. زیرا فرآیند حذف نویز باعث حذف آثار ناخواسته و مصنوعی می شود. اپل قبل از اینکه تصویر نهایی را ارائه دهد ، چند پیشرفت ویژه به آن اضافه می کند.

ویژگی Night Mode در سری آیفون 12 ، در دوربین سلفی و همچنین تمام لنزهای دوربین عقب بکار گرفته شد. ویژگی جدید Night Mode time lapse نیز ارائه شد. قابلیت های Night Mode Portrait نیز به آیفون 12Pro و 12Pro Max اضافه شد. اپل قبلا در ویدئوی تبلیغاتی به اسم Cook ، پوشش سرامیکی آیفون 12 را تبلیغ کرده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*