اپل در ویدئوی جدیدی ، قابلیت Ping آیفون در اپل واچ را تبلیغ می کند


امید دلیری 20 تیر 1400 مدت دقیقه

اپل در ویدئوی جدیدی ، قابلیت Ping آیفون در اپل واچ را تبلیغ می کند. غول فناوری یک ویدئوی تبلیغاتی جدید را به اشتراک گذاشته است. این ویدئو نشان می دهد چگونه ساعت هوشمند اپل می تواند به کاربران در پیدا کردن آیفونی که گم شده کمک کند. حتی اگر آیفون به معنای واقعی کلمه در انبار کاه گم شود.

این ویدئوی کوتاه یک دامدار محلی و سگش را نشان می دهد که در جاده ای روستایی رانندگی می کنند. هنگامی که آنها به یک انبار کاه می رسند ، دامدار با استفاده از اپل واچ خود ، آیفون خود را که در انبوهی از یونجه پنهان شده است ، Ping می کند. اپل در توضیحات این ویدئو گفته است : آیفونی که گم شده باشد به راحتی پیدا می شود. آرام باشید ، این آیفون + اپل واچ است.

عنوان این ویدئوی تبلیغاتی ، Haystack (سوزنی در انبار کاه) است. در این ویدئو از آهنگ Searching (For Someone Like You) اثر Kitty Wells استفاده شده است. اپل به طور معمول از طریق ویدئوهای تبلیغاتی ، ویژگی های محصولات خود را برجسته می کند. اغلب این ویدئوهای تبلیغاتی بر روی ویژگی های جدید تمرکز می کنند. اما قابلیت Ping آیفون توسط اپل واچ ، از زمان عرضه این ساعت پوشیدنی وجود دارد.

اپل همچنین در ویدئوی جدیدی سلفی های Night mode در سری آیفون 12 را تبلیغ کرده است. غول فناوری با تمرکز ویژه بر سلفی های حالت شب (Night mode) ، ویدئوی جدیدی را منتشر کرد. در این ویدئو ، قابلیت حالت شب برای گرفت عکس سلفی در آیفون 12 تبلیغ شده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*