اپل پیش نمایش سریال Mr.Corman را منتشر کرد


امید دلیری 20 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش سریال Mr.Corman را منتشر کرد. پیش نمایش جدیدی از سریال درام 10 قسمتی آینده اپل تی وی منتشر شده است. این سریال قرار است از تاریخ 6 آگوست در +Apple TV پخش شود.

سریال Mr.Corman ، داستان Josh Corman را دنبال می کند که Joseph Gordon-Levitt نقش او را بازی می کند. او در یک مدرسه دولتی در San Fernando ، کلاس پنجم را تدریس می کند. نامزد سابق او Megan ، او را ترک کرده و دوست دبیرستانش Victor پیش او آمده است. او می داند که چیزهای زیادی دارد شکرگزار باشد. او می بیند که با وجود اضطراب و تنهایی ، در حال تلاش است. اما سوء ظن پیدا می کند که انسان بی مصرفی است. این نمایشنامه به به طور خنده دار ، زیبا و عمیقاً صمیمانه ، در مورد نسل 30 ساله معاصر صحبت می کند.

Joseph Gordon-Levitt نقش اصلی را در سریال Mr.Corman بازی می کند. او قبلا در فیلم های 500 Days of Summer و Inception حضور داشته است. دیگر بازیگران این سریال شامل : Arturo Castro ، Debra Winger ، Bobby Hall ، Alexander Jo ، Juno Temple ، Jamie Chung ، Shannon Woodward و Hector Hernandez

Gordon-Levitt علاوه بر بازیگری ، كارگردانی این سریال را هم بر عهده دارد. Bruce Eric Kaplan ، Ravi Nandan و Inman Young به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال فعالیت می کنند. Pamela Harvey-White هم به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. Joseph Gordon-Levitt با این سریال پس از مدتی به تلویزیون بازگشته است. او کار خود را با چندین سریال از جمله 3rd Rock from the Sun آغاز کرد. سه قسمت اول سریال Mr.Corman در تاریخ 6 August پخش می شود و قسمت های بعدی آن قرار است هر جمعه پخش شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*