یک بازی از سری The Walking Dead در اپیک گیمز رایگان شده


Matin 20 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

در لیست بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک، ما نگاهی به تمامی بازی‌های رایگان این شرکت می‌اندازیم. همینطور اینکه به تعدادی از سوالات پرتکرار در این متن جواب خواهیم داشت.

در این مدت که فروشگاه اپیک راه اندازی شده است. این شرکت برای افزایش خریداران، هر هفته یک بازی را رایگان می‌کند. البته حالت‌های خاصی هم مثل تعطیلات کریسمس وجود دارد که هرروز یک بازی را رایگان می‌کند. به هر حال این شرکت تمام تلاش خود را برای رقابت با استیم می‌کند تا به فروشگاه پیش فرض برای پی سی تبدیل شود. حال بیایید نگاهی به سؤالات متداول بیاندازیم.

در اصل عرضه بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک قرار بود تا انتهای سال 2019 ادامه یابد.

اما به نظر می‌رسد که شرکت اپیک تصمیم گرفته تا آن را تا انتهای سال 2020 و بیشتر ادامه دهد. از این عرضه رایگان استقبال شدیدی شده است پس چیز عجیبی نیست که همچنان ادامه داشته باشد.

اپیک و برابر استیم

در بین این دو شرکت رقابت زیادی سر فضای بازی‌ها است. شرکت اپیک به بازیسازان پیشنهاد داده که درصد کمتری دریافت خواهد کرد اگر بازی را تنها روی فروشگاه آن‌ منتشر کنند. به این معنا که این بازی‌ها روی استیم در دسترس نخواهند بود. این اتفاق باعث عصبانیت بسیاری از افراد شده که می‌خواهند بازی در همه فروشگاه‌ها باشند. مخصوصاً اینکه بسیاری از آن‌ها از استیم به مدت طولانی استفاده می‌کردند.

اما فروشگاه اپیک هم مشکلات زیادی دارد. برای مثال جایی برای بررسی و دیدن تجربیات مردم در مورد بازی وجود ندارد. خیلی از اوقات افراد برای دریافت بازی‌های رایگان به فروشگاه استیم رفته تا نقد‌های آن را بخوانند.

بازی‌های رایگان در هفته آینده: Obbduction, Offworld Trading Company

اطلاعات این دو بازی در 25 تیر منتشر خواهد شد.

بازی رایگان این هفته: Bridge Constructor: The Walking Dead, Ironcast

Bridge Constructor: The Walking Dead: برای یکی از بهترین تجربه‌های ترکیبی آماده شوید. این بازی گیم‌پلی بی‌نظیر Bridge Constructor را با داستان واکینگ دِد ترکیب کرده است. دنیای سریال واکینگ دِد یک حس جالب و ترسناکی به این بازی داده است.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

Ironcast: بازی Ironcast  از داستان‌های عملی تخیلی دوران ویکتوریایی الگو گرفته است. اما داستان این بازی جالب است. این بازی در مورد دنیایی است که در آن زنان و مردان ماشین‌های جنگی بزرگ را اداره می‌کنند. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا دشمنان امپراطوری بریتانیا را از بین ببرند.

بازی رایگان اپیک

بازی رایگان هفته گذشته:The Spectrum Retreat

وارد Spectrum Retreat بشوید و تجربه‌ای کسب کنید که هرگز فراموش نخواهید کرد. در هتل تازه ولی نه چندان جذاب The Penrose بگردید. در این هتل پازل‌های مختلف را بگردید و به دنبال این باشید که چرا کسانی که به این هتل می‌آیند آن را هرگز ترک نمی‌کنند.

این بازی تا 18 تیر رایگان بود.

بازی رایگان فروشگاه اپیک

بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک در گذشته

Sonic Mania

Horizon Chase Turbo

Hell is Other Demon

Overcooked 2

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*