سازنده سریال ریک و مورتی درباره مستر نیمبوس و رابطه او با ریک توضیح می‌دهد


Matin 20 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از سازندگان انیمیشن ریک و مورتی توضیحاتی درمورد معرفی دشمن دیرینه ریک در قسمت اول سریال ریک و مورتی در فصل 5 داده است. جاستین رویلند یکی از سازندگان انیمیشن، توضیح داد که چرا دشمن دیرینه ریک، مستر نیمبوس بعد از 5 فصل در سریال ریک و مورتی معرفی شده است. فصل 5 همانطور که قبلا هم انتظار می‌رفت، عرضه شد. اما طرفداران کمی از حضور یک دشمن جدید به نام مستر نیمبوس متعجب شده‌اند. آقای نیمبوس که گویا پادشاه دریاهاست، شبیه نیمور، یک شخصیت از دنیای مارول است.

این که این شخصیت عجیب اینطور اعصاب ریک را به هم می‌ریزد یکی از دلایل استفاده از این شخصیت است.

درباره همین شروع عجیب مستر نیمبوس در قسمت اول فصل پنج سریال ریک و مورتی جاستین رویلند اعلام کرده:

من تصور می‌کنم ریک یک دشمن در هر گوشه و کنار کهکشان و کیهان دارد. برای من، آقای نیمبوس فقط یکی از آن‌هاست. مستر نیمبوس خودش را دشمن ریک خطاب می‌کند. اما این شخصیت فقط یکی از اسامی لیست بلند بالای دشمنان ریک است.

او همچنین ادامه می‌دهد: «هر کسی که سریال را دیده باشد می‌داند که برای ریک، این شخصیت چالش خاصی محسوب نمی‌شود. همین تاکید کردن بر روی اینکه او دشمن دیرینه ریک است قسمت طنز ماجراست. درواقع این شخصیت عمدا بزرگنمایی شده در حالی که مشخص است شخصیت مضحکی است. اما بخش مشکل این قسمت ساختن یک چالش مناسب برای ریک بود.»

در ادامه رویلند اضافه می‌کند:

کاراکتر ریک شکست‌ناپذیر طراحی شده است. طوری که بینندگان معتقدند ریک هر کاری می‌تواند انجام دهد. با این وجود ساختن چالش برای این کاراکتر سخت است. در سریال می‌بینید که او همیشه از دشمنش جلوتر است و به سادگی از هر اتفاقی جان سالم به در می‌برد. کمی سخت است که به یک‌باره بگوییم خب، اپیزودی می‌سازیم که این اِلمان ها را نداشته باشد. درواقع جوری می‌شود که او باید طبق قوانین سریال عمل کند اما کارهای خارق العاده انجام ندهد.

در نهایت قسمت اول سریال ریک و مورتی بیشتر حول شخصیت مورتی شکل گرفت. رویلند می‌گوید: «برای من این اپیزود بیشتر درمورد مورتی است تا ریک و آقای نیمبوس. با وجود اهمیت آن اما، بیشتر داستان درباره مورتی است. این همان چیزی است که من درمورد این قسمت دوست دارم.»

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*