همه چیزهایی که باید از رویداد WitcherCon سال ۲۰۲۱ بدانید


Matin 20 تیر 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

کل شب گذشته برای دنیای ویچر بود. در رویداد WitcherCon نتفلیکس و سی‌دی پراجکت رد برای چند ساعت دنیای ویچر را جشن گرفتند. این برنامه شامل مصاحبه با بازیگران، پرسیدن چندین سوال و پشت صحنه‌ها بود. همینطور اینکه خبرهایی در مورد سریال و بازی منتشر شده اعلام شد.

در این رویداد از اسپین‌آف‌هایی مانند Blood Origin و Nightmare نیز معرفی شد. همینطور اینکه بازی AR به نام Monster Slayer نیز قرار شد به زودی عرضه شود.

همه اخبار و اطلاعات در مورد فصل دوم سریال ویچر

دقیقاً در ابتدای رویداد WitcherCon یک تریلر کوچک از فصل جدید نشان داده شت. در این تیزر نشان داده شد که یکی از کارکترها با یکی از هیولا‌ها درگیر خواهد شد. این اپیزود نامش The Leshen است. Leshen یکی از هیولاهای معروف از بازی ویچر 3 است که در سال 2015 منتشر شد.

علاوه بر آن بازیگر سیریلا، Freya Allan، گفت که ما می‌توانیم انتظار یک دوره تمرینی سیری در Kaer Morhen را داشته باشیم. پرنسس سینترا حال انگیزه اصلی‌اش تبدیل شدن به یک مبارز برتر است. همینطور اینکه ما توانستیم نگاهی به خرابه‌ها و خانه ویچرها نگاهی بیاندازیم.

هنری کویل گفت که اگر شما از شنیدن به Toss a coin لذت بردید، حال ناامید نخواهید شد. اینطور که مشخص است در اپیزودهای جدید آهنگی وجود خواهد داشت که طرفداران تا مدت زیادی به یاد خواهند داشت. اما علاوه بر این اطلاعات، یکی از موارد مهمی که همه منتظر آن بودند اعلام شد. فصل دوم ویچر در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) عرضه خواهد شد.

رویداد WitcherCon

نام هریک از قسمت‌ها هم اعلام شد. البته نام قسمت آخر این فصل هنوز مشخص نشده است. اما نام هر قسمت:

  1. ذره‌ای از حقیقت
  2. Kaer Morhen
  3. چیزی که گم شده
  4. هوش Redanian
  5. رویت را برگردان
  6. دوست عزیز
  7. Voleth Meir
  8. قسمت آخر که هنوز اعلام نشده است.

Nightmare of the Wolf انیمه ویچر

در WitcherCon علاوه بر فصل دوم سریال ویچر، یک معرفی دیگر هم بود. Nightmare of the Wolf انیمه‌ای است که در 23 آگوست (1 شهریور) عرضه خواهد شد. صحنه اول آن هم در یک تریلر نشان داده شد. تمرکز این انیمه روی داستان معلم گرالت به نام Vesemir است. پس ما می‌توانیم اطلاعات بیشتری از اصالت و رمز جادوگران و ویچرها بدست آوریم.

رویداد WitcherCon

بازی واقعیت افزوده The Witcher: Monster Slayer همان کانسپت Pokémon Go را به دنیای ویچر آورده است. در رویداد WitcherCon مبارزه با هیولاها و صحبت با NPCها نشان داده شد. بازی Monster Slayer در 21 جولای (31 تیر) برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. از الان انتظارات از این بازی به شدت بالاست.

رویداد WitcherCon

بازی The Witcher 3: Wild Hunt: Complete Edition برای نسل جدید

در رویداد WitcherCon برای ویچر 3 که در سال 2015 عرضه شد یک نسخه Complete Edition معرفی شد. این نسخه یک به روزرسانی برای نسل جدید کنسول‌ها یعنی ایکس باکس سری اس، ایکس و پلی استیشن 5 است. به نظر می‌رسد که گرافیک این بازی بهبود داشته و همینطور از کاهش زمان اجرای بازی نیز بهره خواهد برد.

رویداد WitcherCon

در Complete Edition قرار است موارد بیشتری نیز اضافه شوند. برای مثال در این بازی قرار است زره گرالت از سریال ویچر نیز حضور داشته باشد. شما باید آن را پیدا کرده و بپوشید.

وسایل تجاری و موارد بیشتر: کارکترها، بازی تخته‌ای و کمیک‌ها مربوط به ویچر

در WitcherCon علاوه بر معرفی‌های بزرگ، تعدادی از چیزهای ریز هم رونمایی شدند که نمی‌خواهیم از آن‌ها بگذریم. برای مثال مجسمه جدید گرالت از سریال ویچر که توسط Dark Horse ساخته شده است. این مجسمه به قیمت 50 دلار به فروش خواهد رسید.

مجسمه‌های عجیبی به نام‌های Ronin-Geralt، Kitsune-Ciri و Kunoichi-Yennefer نیز رونمایی شدند. این سه شخصیت لباس‌های ژاپنی به تن دارند. گرالت لباس یک سامورایی، سیری یک Yukata رسمی و ینیفر یک لباس سیاه نینجایی پوشیده‌اند.

WitcherCon

در رویداد WitcherCon خبرهای خوبی برای طرفداران کمیک بوک نیز وجود داشت. A Grain of Truth که یک داستان کوتاه از Andrzej Sapkowski است نیز معرفی شد.

اگر شما از دیدن Ronin-Geralt لذت بردید پس نگاهی به The Witcher: Ronin بیاندازید. این کمیک در آینده نزدیک اتفاق افتاده و در آن گرالت با شیاطین Yokai مبارزه می‌کند.

بازی تخته‌ای The Witcher: Old World نیز معرفی شد. این بازی یک ماجراجویی است که بازیکنان به عنوان دسته ویچرها یا هیولاها و یا دسته‌های دیگر باهم مبارزه می‌کنند. قیمت این بازی 70 یورو است. شخصیت‌های این بازی چیزی شبیه به Gwent هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*