اپل قرارداد چند ساله ای با Misha Green ، خالق Lovecraft Country امضاء کرد


امید دلیری 21 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل قرارداد چند ساله ای با Misha Green ، خالق Lovecraft Country امضاء کرد. او مجموعه های پخش جریانی و محتوای جدیدی را برای +Apple TV ایجاد و توسعه خواهد داد. این معامله  فقط چند روز پس از اطلاعیه شبکه HBO انجام شده است. اطلاعیه ای مبنی بر عدم ساخت فصل دوم سریال Lovecraft Country.

Misha Green متولد 22 سپتامبر 1984 در ساکرامنتو ، کالیفرنیا می باشد. او یک نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده برنامه های تلویزیون است. وی بیشتر به خاطر ساخت سریال فوق العاده Lovecraft Country در شبکه HBO معروف است. او در سال 2020 یک نمایشنامه ترسناک-ماورایی را به نام Lovecraft Country نوشت. این سریال توسط Jordan Peele کارگردان و نویسنده فیلم Get Out تهیه شده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته Matt Ruff ساخته شده است. این سریال به مسائل نژادی می پردازد كه در دهه 1950 اتفاق افتاد.

Misha Green همچنین به دلیل حضور مشترک و ساخت و تولید سریال Underground معروف است. این سریال داستان مردان و زنانی بود که در راه آهن زیرزمینی برای آزادی خود جنگیدند. او همچنین در نمایش های مشهوری مانند Sons of Anarchy و Heroes کار کرده است. او اولین تلاش خود را برای کارگردانی فیلم Tomb Raider 2 بر عهده خواهد داشت.

وبسایت Variety اشاره کرده که این معامله ، Misha Green را دوباره در کنار Zack Van Amburg از اپل و Jamie Erlicht مدیر سابق Sony Pictures قرار می دهد. اپل تی وی اخیراً با شرکت  MountainA ، که توسط Natalie Portman و Sophie Mas تشکیل شده بود ، قرارداد امضا کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*