شایعه شده است که مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro آینده ، مجهز به وبکم 1080p خواهند بود


امید دلیری 21 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعه شده است که مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro آینده ، مجهز به وبکم 1080p خواهند بود. افشاکننده ای به نام Dylandkt اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است. او مدعی است که مدل های جدید مک بوک Pro ، از وب کم 1080p برخوردار خواهند بود. در حالی که مدل های فعلی مک بوک Pro و Air ، مجهز به وبکم 720p HD می باشند.

شایعه ای که دور از ذهن نیست

Dylandkt در یک توییت گفته است که مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro آینده ، وب کم 1080p به روز شده و بهبود یافته خواهند داشت. درواقع کنار سایر محصولات مک ، مجهز به وبکم 1080p خواهند شد. همانطور که می دانید iMac جدید 24 اینچی اپل ، از وب کم 1080p برخوردار است. با این حال ، مک بوک Pro و Air فعلی ، همچنان از یک وبکم 720p بهره می برند. در واقع  کیفیت وبکم تغییری نکرده و به روز نشده است. اما اپل می گوید به لطف پردازنده M1 و پردازنده سیگنال تصویر آن ، کیفیت تصویر در مک بوک ها بهبود یافته است.

وبسایت Macrumors گفته است Dylandkt که اطلاعات دقیقی را در گذشته ارائه داده است. در ماه نوامبر ، پنج ماه قبل از اینکه اپل آیپد Pro جدید خود را معرفی کند ، او اظهار داشت که اپل تراشه M1 را به آیپد نسل بعدی خود می آورد. دقیقاً همین اتفاق افتاد. چند روز قبل از رویداد Spring Loaded اپل ، که شامل معرفی ‌iMac‌ جدید 24 اینچی بود ، Dylandkt  گفت که Mac جدید به جای تراشه M1X به روز شده ، از تراشه ‌M1‌ برخوردار است.

Dylandkt اخیراً ادعا کرده است که تراشه M2 سال آینده در مک بوک Air استفاده می شود. این محصول به ​​روز شده در چندین رنگ عرضه خواهد شد. این افشاگر اضافه کرد که تراشه M1X برای مک های Pro محفوظ است. انتظار می رود اپل در پاییز امسال از مدل های 14 و 16 اینچی مک بوک Pro با پردازنده سیلیکونی اپل به روز شده ، طراحی جدید و موارد دیگر خبر دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*