نکاتی درباره گیم پلی بازی Deathloop
بازی Deathloop یک بازی شوتر ساخته Arkane Lyon است. این بازی یک داستان جالب را با زمینه غربی و سایبرپانکی مخلوط کرده است. استودیو سازنده آن اطلاعات زیادی از این بازی را قبل از عرضه آن در امسال ارائه کرده است. آخرین چیزی که از این بازی منتشر شد در رویداد State of Play سونی بود.
یکی از مواردی که در تمام تریلرهای گیمپلی نشان داده شد تعداد زیاد شکستن گردن در Deathloop بود.
حال با سبک خاصی که این بازی دارد، یک سؤال پیش میآید: آیا میتوان در نقش Colt این بازی را بدون شکستن گردن به اتمام رساند؟ منتظر جواب هستید؟ بله!
مدتی هست که این سؤال مطرح شده است اما جواب دقیقی برای آن نبود. در هفته اخیر بود که جواب درستی بالاخره به این سؤال داده شد. زمانی که این سؤال در توییتر مطرح شد، کارگردان Deathloop به نام ِDinga Bakaba به آن پاسخ داد. او تأیید کرد که شکستن گردن در Deathloop برای کشتن افراد الزامی نیست. البته او بعداً تأیید کرد که شما نمیتوانید بدون کشتن افراد بازی را به اتمام برسانید.
با توجه به اینکه داستان این بازی حول کشتن رهبران دنیا میگردد، این چیز عجیبی نیست. این رهبران مردم را در یک چرخه زمانی به حالت یک زندان غیرقابل فرار گیر انداختهاند. قابلیت شکستن گردن موردی جالب است.
بازی Deathloop از آن سبک بازیهایی است که شما آزادی عمل نسبتاً بالایی در آن دارید. شما باید خودتان انتخاب کنید که چگونه با دشمنان خود روبرو شده و مبارزه میکنید. پس اگر این مورد گردن شکستن اجباری بود چیز عجیبی میشد. به دلیل اینکه کلاً با هدف بازی مغایرت داشت. حال باید منتظر ماند و دید که Deathloop پس از عرضه چگونه عمل خواهد کرد و نظر منتقدان در مورد آن چه خواهد بود.
شاید به نظر عجیب برسد اما خوب است که بدانیم مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم. ما نمیخواهیم که بازی دیدگاهش را برای ما عوض کُنَد. اما خوب است که اطلاعاتی در مورد حالت و سبک مبارزه در این بازی قبل از انجام دادن آن داشته باشیم.