افشاءکننده ای می گوید سنسور LiDAR در انحصار مدل های Pro آیفون 13 باقی خواهد ماند


امید دلیری 22 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

افشاءکننده ای می گوید سنسور LiDAR در انحصار مدل های Pro آیفون 13 باقی خواهد ماند. شایعه جدیدی ادعا می کند که این سنسور در همه مدل های آیفون 13 استفاده نمی شود.

گزارش های قبلی مدعی بودند که همه آیفون های بعدی می توانند مجهز به سنسور LiDAR باشند. اما گزارش جدید ادعا می کند که این ویژگی همچنان در انحصار مدل های Pro خواهد بود. در واقع فقط مدل های آیفون 13Pro و 13Pro Max مجهز به این ویژگی خواهند بود. جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده است. Dylandkt افشاءکننده این خبر ، دلیل مشخصی برای این موضوع نگفته است. وبسایت Macrumors متن توییر او را منتشر کرده است :

سنسور LiDAR فقط به مدل های Pro آیفون می آید. در اوایل سال جاری به نظر می رسید اپل می خواست همه مدل های آیفون 13 / 12S را همراه این ویژگی. عرضه کند اما به یک دلیل یا دلیل دیگر ، این اتفاق امسال نمی افتد.

انتظار می رود سنسور LiDAR در فناوری واقیعت افزوده اپل (AR) مفیدتر واقع شوند. زیرا این لنز قادر به اسکن اشیاء و محیط اطراف می باشد. در حال حاضر آیفون 12Pro و 12Pro Max ، هر دو مدل آیپد Pro جدید مجهز به این ویژگی می باشند. این ویژگی همچنین می تواند فوکوس خودکار دوربین را سریعتر کند. هنوز هیچ منبع دیگری ادعا نکرده است که آیا استفاده از این ویژگی در همه آیفون ها با تأخیر مواجه می شود یا خیر. با این حال ، Dylandkt سابقه خوبی در درست بودن اطلاعاتش دارد. مثلا ادعای او مبنی بر استفاده از پردازنده M1 در آیپد Pro درست بود.  اخیراً این افشاکننده اعلام کرده است که پردازنده M2 در اوایل سال 2022 رونمایی می شود. او ادعا کرده که این پردازنده در ابتدا  در مک بوک Air استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*