اپل سومین نسخه آزمایشی نرم افزار HomePod نسخه 15 را منتشر کرد


امید دلیری 22 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سومین نسخه آزمایشی نرم افزار HomePod نسخه 15 را منتشر کرد. غول فناوری سومین نسخه آزمایشی از نسخه 15 سیستم عامل اسپیکر خود را برای آزمایش کنندگان AppleSeed منتشر کرد.

HomePod اپل نسخه ای از tvOS را اجرا می کند. نسخه آزمایشی جدید این سیستم عامل برای اعضای AppleSeed در دسترس قرار گرفته است. این به روزرسانی می تواند مشکل گرم شدن بیش از حد یا توقف کامل HomePod را برطرف کند. گزارش ها از کاربران حاکی از آن است که اسپیکر های قدیمی هنگام استفاده از نرم افزار آزمایشی ، به مشکل خورده اند. مخصوصاً آنهایی که از یک جفت اسپیکر به صورت استریو استفاده می کنند.

اپل همچنین ویژگی Lossless Audio را در سومین نسخه آزمایشی نرم افزار HomePod ، اضافه کرده است. در ابتدا به نظر می رسید که این به روزرسانی بدون هیچگونه تغییر خاصی برای آزمایش کنندگان AppleSeed منتشر شده است. اما این نسخه آزمایشی یک ویژگی جدید مهم را معرفی می کند. مشخص شده است که این نسخه آزمایشی شامل پشتیبانی از یکی از ویژگی های جدید Apple Music می باشد. این ویژگی برای عملکرد معمولاً به بلندگو یا هدفون با سیم نیاز دارد. HomePod و HomePod mini هنگام شروع کار ویژگی Lossless Audio از آن پشتیبانی نمی کردند.

کاربران هنگام آزمایش نرم افزار آزمایشی با HomePod mini ، مشکلی گزارش نکرده اند. اپل قول داده که به پشتیبانی از HomePod قدیمی را ادامه دهد. با وجود اینکه در اوایل سال 2021 تولید آن متوقف شد. ویژگی Lossless Audio بدون هیچ گونه هزینه اضافی می شود. بیش از 20 میلیون قطعه موسیقی برای پشتیبانی از این ویژگی در زمان راه اندازی ارائه می شود. علاوه بر این ، 75 میلیون آهنگ تا پایان سال در دسترس خواهد بود. استاندارد Lossless به صدای بدون ضرر تا 48kHz اشاره دارد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*