اپل قرارداد جدیدی با Alexander Rodnyansky تهیه كننده روسی امضاء کرد


امید دلیری 22 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل قرارداد جدیدی با Alexander Rodnyansky تهیه كننده روسی امضاء کرد. این تهیه کننده روسی ، قرارداد جدیدی با +Apple TV منعقد كرده است. این قرارداد شامل تولید فیلم و سریال های روسی و چند زبانه برای سرویس پخش جریانی اپل می باشد.

اپل تی وی امیدوار است که بتواند از نظر مالی ، چندین سریال یا فیلم را با تمرکز روسی تأمین کند. هنور هیچ پروژه ای اعلام نشده است. همچنین هیچ محدودیت زمانی در قرارداد بین اپل و Alexander Rodnyansky مشخص نشده است. با این حال ، این تهیه کننده با وبسایت Variety گفت و گویی داشته است. او گفته که این معامله شامل پروژه هایی است که هم در داخل روسیه و هم در خارج آن تنظیم شده اند. علاوه بر این ، این پروژه ها توسط نویسندگان و کارگردانان روسی و بین المللی هدایت می شوند. وی افزود اپل بسیار علاقه مند است كه در آن قسمت از جهان فرصت ها را بررسی كند.

+Apple TV اولین سرویس پخش جریانی جهان خواهد بود که با یک شرکت با ریشه روسی همکاری استراتژیک امضا می کند. Alexander Rodnyansky گفته است که افزایش خدمات پخش جریانی باعث شده است تا بینندگان نمایش های بین المللی بیشتری ببینند. همچنین تولیدکنندگان فرصت بیشتری برای تولید فیلم و سریال پیدا کنند. وی افزود این فرصتی برای فیلمسازان از سراسر جهان است. آن ها می توانند داستان های خود را ، در مورد زندگی که به خوبی می دانند ، بدون هیچ محدودیتی به مخاطبان بین المللی برسانند. این چیزی است که من را به هیجان می آورد. این بخشی از جهان معاصر است . می تواند مرزها را بشکند تا جهان متحد شود و می تواند آن را کاملا تغییر دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*