مشکلات بازی Resident Evil Village بر روی PC


Matin 22 تیر 1400 10 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدتی از عرضه بازی Resident Evil Village می‌گذرد. این بازی برای مدت زیادی نقد و بررسی شد و بسیار سر و صدا کرد. همینطور اینکه رزیدنت اویل 8 نمره خوبی را از متاکریتیک دریافت کرده است. حال بعد از این مدت گروه Empress که بسیاری از بازی‌ها را هک کرده‌است این بازی را نیز هک کرد. هر بازی به هنگام عرضه مشکلاتی دارد و Resident Evil Village هم از این قاعده مستثنی نیست.  اکثر این مشکلات در به روزرسانی‌های بعدی بازی حل خواهند شد. اما در این میان مشکلات پی سی بازی رزیدنت اویل 8 شاید تنها با یک به روزرسانی بازی حل نشوند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای رزیدنت اویل 8
  • پردازنده: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1200
  • میزان رم: 8GB RAM
  • کارت گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 560 4GB
  • سیستم عامل: Windows 10 (64-bit)
سیستم پیشنهادی برای این بازی
  • پردازنده: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600
  • میزان رم: 16GB RAM
  • کارت گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 5700
  • سیستم عامل:Windows 10 (64-bit)

همانطور که مشخص است بازی Resident Evil Village با سیستم شما مهربان نیست. این اتفاق کاملاً منطقی است زیرا از لحاظ گرافیکی با بازی سنگینی روبرو هستیم. پس اول از همه مهم است که سیستم خودتان را چک بکنید سپس به نصب بازی بپردازید. سپس حتماً به یاد داشته باشید مراحی نصب را درست اجرا کنید تا در اجرای بازی به مشکل بر نخورید.

مشکلات پی سی بازی Resident Evil Village

صفحه سیاه و Crash کردن: قانون اول برای پی سی گیمرها این است که همیشه، همیشه و همیشه اول حداقل سیستم را چک کنید. چون اگر نداشته باشید با کرش‌های بسیاری روبرو خواهید شد. اگر سیستم مورد نیاز را داشتید و همچنان این مشکل وجود داشت؛ درایورهای خودتان را چک کنید. حتماً باید به روز باشند. و اگر همچنان این مشکل ادامه داشت پروسه نصب را دوباره طی کنید.

کم‌بودن نرخ فریم: کم‌شدن ناگهانی نرخ فریم و همینطور حس لرزش در میان بازی چیزی است که کاربران از آن شکایت کرده‌اند. برای حل این مشکل حتماً درایور کارت گرافیکی خود را به روز کنید. این کار را با رجوع به سایت تولید کننده کارت گرافیکی و دریافت آخرین نسخه درایور انجام دهید.

مشکل Freeze کردن ناگهانی بازی Resident Evil Village: برای حل این مشکل باید دوباره به درایور کارت گرافیکی خود رجوع کنید. حتماً آن را به روز کنید. سپس اگر همچنان این مشکل وجود داشت، سیستم عامل خودتان را به روز کنید. در این میان حتماً تنظیمات Direct X خودتان را چک بکنید و با DxDiag اطمینان حاصل کنید که مشکلی نباشد.

لرزش صفحه: مشکل جدیدی که اخیراً به بازی اضافه شده، لرزش صفحه هنگام حرکت کردن است. این مشکل اکثراً با باز و بسته کردن بازی درست خواهد شد. اما اگر همچنان این مشکل وجود داشت حتماً درایورهای کارت گرافیکی خود را کنترل کنید. اگر به روز نیستند آن‌ها را به روز کنید. سپس نگاهی به دیگر درایورها مثل صدا و تصویر بیاندازید. در نهایت به یاد داشته باشید برای اینکه فشار روی دستگاه شما کم شود ترجیحاً هنگام بازی برنامه دیگری را باز نداشته باشد. اگر همچنان این موضوع ادامه داشت، بازی را دوباره نصب کرده و یا منتظر به روزرسانی بمانید.

  • برخی هکرها معتقدند که پس از هک شدن بازی بسیاری از مشکلات آن برطرف شده است. پس ممکن است اگر شما این بازی را به صورت هک شده دانلود و نصب کنید با این مشکلات روبرو نشوید.

به طور کلی باید به این نکته توجه کرد که بهبود اصلی بازی با به روزرسانی‌های شرکت انجام خواهد شد.

پس اگر همچنان مشکل شما ادامه داشت، صبر کنید تا کپکام Resident Evil Village را به روزرسانی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*