T-Mobile دارای سریعترین سرعت 5G در ایالات متحده می باشد


امید دلیری 22 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

T-Mobile دارای سریعترین سرعت 5G در ایالات متحده می باشد. گزارش صنعتی نشان می دهد این شرکت برترین شرکت اپراتور تلفن همراه در سرعت 5G و دسترسی گسترده در سراسر ایالات متحده است.

سری آیفون 12 اپل دارای فناوری 5G است. این فناوری یک نقطه عطف بزرگ برای گوشی های اپل محسوب می شود. فناوری بی سیم با پهنای باند بالا، سرعت اینترنت نزدیک به گیگابایت را در صورت تحقق شرایط ایده آل فراهم می کند. تحقیق جدیدی توسط Opensignal انجام شده که توسط وبسایت 9to5Mac به اشتراک گذاشته شده است. T-Mobile از نظر سرعت بارگیری و در دسترس بودن در ایالات متحده ، نسبت به سایر اپراتور ها برتر بوده است. با این حال ، فناوری برتر mmWave 5G به ندرت توسط مشتریان این اپراتور استفاده می شود.

رقابت اپراتورها

این تحقیق نشان داده که T-Mobile درصد بالاتری از مشتریان متصل به 5G با سرعت بیشتر هنگام اتصال دارد. با این حال اپراتورهای دیگر دیگر ممکن است تجارب برتر دیگری را ارائه دهند. همانطور که گفتیم ، این اپراتور پهنای باند بالایی دارد و بصورت گسترده ای در دسترس می باشد. اما تجربه های صوتی ، تصویری و بازی در اپراتورهای Verizon و AT&T بهتر بوده است.

اکنون سرعت بارگیری T-Mobile به 87.5 مگابیت بر ثانیه رسیده است. در حالی که در گزارش آوریل ، سرعت بارگیری 71.3 مگابیت در ثانیه بود. این سرعتها در صورت استفاده از سرویس sub-6GHz 5G بدست می آیند. در حالی که mmWave 5G در موقعیت های ایده آل ، امکان اتصال به سرعت های گیگابایت را فراهم می کند. تست سرعت mmWave 5G با اپراتور T-Mobile ، به طور متوسط ​​312 مگابیت در ثانیه است. در حالی که Verizon این سرعت را با 618.4 مگابیت بر ثانیه تقریباً دو برابر کرده است.

در دسترس بودن mmWave 5G بستگی زیادی به مکان رویدادها دارد. مکان هایی مانند استادیوم های ورزشی یا مراکز همایش ها. به دلیل محدودیت در دسترس بودن این فناوری ، فقط حدود 0.2٪ از کاربران T-Mobile در طول سه ماهه اول به mmWave 5G متصل شده اند. بنابراین در دسترس بودن و سرعت 5G sub-6GHz برای کاربر عادی تأثیر بیشتری خواهد داشت. این موضوع از نقاط قوت T-Mobile است. این اپراتور با شرکت Sprint در تلاش برای رقابت با Verizon و AT&T با ادغام شد. به نظر می رسد این اپراتور در تلاش برای گسترش است. همچنین قصد دارد سرعت بارگیری را با سرعت بیشتری نسبت به رقبای خود گسترش می دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*