Twitter اکنون به شما اجازه می دهد تا افرادی که می توانند به یک توییت پاسخ دهند را بعد از ارسال توییت محدود کنید


امید دلیری 23 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Twitter اکنون به شما اجازه می دهد تا افرادی که می توانند به یک توییت پاسخ دهند را بعد از ارسال توییت محدود کنید. اگر بعد از ارسال یک توییت با موجی از پاسخ های نامربوط مواجه می شوید ، ویژگی جدید توییتر می تواند خیال شما را راحت کند. این خبر توسط وبسایت TechCrunch ارائه شده است.

از امروز ، هر کسی در Twitter می تواند افرادی را که می توانند به توییت های شخصی پس از ارسال پاسخ دهند ، تنظیم کند. قبلاً می توانستید افرادی را که می توانند به توییت ها پاسخ دهند را محدود کنید. اما پس از ارسال توییت نمی توانستید انتخاب خود را تغییر دهید. ویژگی جدید ، محدود کردن پاسخ افرادی که دنبال می کنید را مفیدتر می کند. همچنین افرادی که در یک توییت از آنها نام برده اید. خصوصاً به این دلیل که دکمه mute همیشه پاسخ ها را قطع نمی کند.

Twitter ماه گذشته این ویژگی را برای محدود کردن پاسخ ها به منظور تقویت مکالمه های معنی دار اضافه کرد. این ویژگی همچنین باعث احساس امنیت بیشتر کاربران در مقابل پاسخ های آزار دهنده پس از ارسال توییت شده است. Jane Manchun محقق محصول ، اولین بار در ژوئن شاهد گسترش این ویژگی بود.

این شبکه اجتماعی به دنبال ارتقاء امنیت کاربران می باشد. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه Twitter در نظر دارد اجازه دهد کاربران به دوستان معتمد توییت کنند. این شبکه اجتماعی در حال بررسی این موضوع است که به کاربران اجازه دهد توییت های برگزیده فقط برای دوستان معتمد ارسال کنند. Trusted Friends نام این ویژگی این پلتفرم رسانه های اجتماعی است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد مخاطبان را برای محتوای خاص به دایره کوچکتر افراد محدود کنند.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*