اپل ممکن است علاقه مند به خرید استودیوی A24 باشد


امید دلیری 24 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل ممکن است علاقه مند به خرید استودیوی A24 باشد. این استودیو یک استودیوی سینمایی و تلویزیونی است که با اپل کار می کند. طبق گزارش جدید Variety ، این استودیو اخیراً در مورد فروش احتمالی خود تحقیق کرده است. اپل یکی از علاقه مندان به خرید آن بوده است.

فیلم هایی مثل Hereditary ، Moonlight ، Lady Bird و Midsommar توسط استودیوی A24 تولید شده اند. این استودیو همچنین مسئول تولید محتوای +Apple TV می باشد. از جمله : 

  • Mr. Corman
  • On the Rocks
  • Sharper
  • The Sky is Everywhere
  • The Tragedy of Macbeth
  • Bride

 

استودیوی A24 مبلغی بین 2.5 تا 3 میلیارد درخواست کرده است. همچنین بیش از 18 ماه است که با خریداران مشغول گفت و گو بوده است. به گفته Variety ، هنوز مشخص نیست که این گفت و گو ها ادامه دارد یا خیر. زیرا یک منبع نزدیک به این استودیو گفته است که آن ها در حال حاضر بر گسترش تمرکز کرده اند. برخی از منابعی که با Variety صحبت کردند گفته اند که اپل و A24 هنگام اعلام معامله چند ساله خود در سال 2018 ، در مورد خرید این استودیو گفتگو کردند. منابع دیگر هم گفته اند که این دو شرکت اخیراً گفتگو کرده اند.

به نظر می رسد که اپل به دنبال گسترش پیشنهادات خود برای ارتقاء محتوای اپل تی وی می باشد. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل تمایل دارد شرکت Hello Sunshine را از Reese Witherspoon خریداری کند. اگر اپل در نهایت استودیوی A24 را خریداری کند ، می توان آن را زیر مجموعه ای از استودیوی اپل دانست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*