Bloodborne برای PC عرضه نخواهد شد


Matin 24 تیر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

سلام به همراهان مجله سیبو.

یکی از اینسایدرها به‌تازگی مدعی شده در حالی که بازی‌ های زیادی از پلی‌استیشن برای کامپیوتر منتشر می‌شود اما منتظر عرضه بلادبورن روی پی‌سی نباشید.

بعد از اینکه شرکت سونی بازی‌های Horizon Zero Dawn و Days Gone را برای کامپیوتر‌ عرضه کرد. جیم رایان، مدیر پلی استیشن گفته بود که بازی‌های بسیاری قرار است برای پی‌سی عرضه شوند.

لنس مک‌دونالند یکی از اینسایدرها که به‌گفته‌ خودش به هک بازی‌ها و پیدا کردن رازهای پنهان درون بازی‌ها علاقه دارد. بار‌ها ثابت کرده است که یافته‌هایش معتبراند (مخصوصا در مورد بازی‌های شرکت فرام‌سافت‌ور). لنس مک‌دونالد در صفحه توییتر خود گفت:

اگر بازی Bloodborne برای پی‌سی منتشر شود. دوست دارم با لبخند اعلام کنم که از این موضوع مطلع بودم، اما این دروغی بیش نیست. از چند بازی انحصاری پلی استیشن خبر دارم که قرار است برای کامپیوتر‌ عرضه شوند، ولی متاسفانه بلادبورن یکی از این بازی‌ها نیست. اما همچنان امید دارم که (بلادبورن) به‌طور ناگهانی سر و کلش پیدا شود.

بازی Bloodborne بدون شک یکی از بازی‌هایی است که عده‌ی زیادی منتظر عرضه آن برای کامپیوتر هستند.

قبلا در صفحه استودیو‌های پلی استیشن در استیم نوشته شده بود که شرکت سونی در برنامه خود بازی‌های زیادی برای عرضه روی پی‌سی دارد. بازی بعدی شرکت سونی برای کامپیوتر‌ به احتمال بالا Uncharted 4 خواهد بود. پیش‌تر شرکت سونی که در گزارش مالی خود به‌طور اشتباه به عرضه این بازی اشاره کرده بود. ولی تاکنون به‌طور رسمی آن را رد یا تایید نکرده است.

بازی Bloodborne در تاریخ ۱۴ مارس ۲۰۱۵ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد که طرفداران بازی‌های استودیوی FromSoftware را در انتظار عرضه این بازی روی کامپیوتر‌ گذاشت، نظر شما کاربران سیبو در مورد حرف‌های لنس مکدونالد چیست؟

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*