یک نفر در بازی ماینکرفت Super Mario Bros World را بازسازی کرده است


Matin 26 تیر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

از آنجایی که بازی‌ هایی مثل Super Mario Bros World تقزیبا هیچ‌وقت به پی سی نمی‌آیند، کاربری در بازی ماینکرفت تصمیم گرفته ورژن خودش را در مقیاسی خیلی بزرگ بازسازی کند. آن‌ها مرحله اول از این بازی قدیمی را بازسازی کرده‌اند و در شبکه اجتماعی Reddit به نمایش گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد قصد دارند دنباله‌ی آن را نیز بسازند.

کاربری با نام TheBestTomatoKing ویدئویی از محیط بازی ماینکرفت خود منتشر کرده است که همه چیز آن ما را به یاد ماریو و مراحل آن می‌اندازد و حتی موسیقی متن این بازی نیز پخش می‌شود. جعبه‌هایی با علامت سوال روی آن‌ها و صدای دلنشین برداشتن سکه‌ها نیز کار شده است.

بازی ماینکرفت از زمان انتشار تا کنون یکی از ابزارهای بسیار مهم برای هنرمندان و علاقه‌مندان به بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها بوده است. بسیاری از هنرمندان و کاربران خلاق محیط‌ها و صحنه‌های معروف و موردعلاقه خودشان را در این بازی خلق کرده‌اند. به عنوان مثال شما می‌توانید نقشه شهر گاتهام را نیز در این بازی پیدا کنید.

کل این پروژه بسیار عظیم است و به وضوح کار زیادی انجام شده است. قلعه پایانی در جای خود قرار دارد. در پشت آن، لوله ای پیچ خورده‌ای قرار دارد که قطعا شما را به سمت سکه‌های بیشتری می‌برد. اگرچه این مرحله قابل بازی نیست اما با این حال حس نوستالژی آشنای را برانگیخته است. به ویژه اینکه محیط بصری بازی ماینکرفت نیز کمک شایانی به این حس کرده است.  انگاری که با یک بازسازی مجدد از بازی Super Mario Bros World رو به رو شده باشیم. بیایید امیدوار باشیم این کاربر و تیمش این پروژه را بیشتر ادامه دهند. تا بلکه شاهد مراحل جذاب دیگر نیز باشیم.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*