فصل اول سریال The Last of Us شامل ده قسمت خواهد بود


Matin 26 تیر 1400 15 دقیقه مطالعه
iOS 14

گزارش شده است که اولین فصل سریال The Last of Us در مجموع شامل 10 قسمت خواهد بود.

این خبر توسط کریگ مازین، نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال طی حضور اخیر در Scriptnotes فاش شد. وی همچنین خاطر نشان کرد که فصل اول اقتباس از مجموعه تلویزیونی توسط پنج کارگردان – علی عباسی، کانتمیر بالاگوف و جاسمیلا زبانیچ اداره می‌شود. و دو نفر دیگر هنوز در حال کار هستند. اطلاعات زیادی درباره این نمایش منتشر نشده است، اما تأیید شده که تولید تازه آغاز شده است.

در سریال The Last of Us پدرو پاسکال و بلا رمزی را در نقش جوئل و الی، نیکو پارکر در نقش سارا و گابریل لونا در نقش برادر جوئل، نقش‌آفرینی می‌کنند. لونا اخیراً عکسی از او، پاسکال، پارکر، کسنیا سردا، فیلمبردار و بالاگوف کارگردان در مکانی در آلبرتای کانادا به اشتراک گذاشته است.

هر چند که نحوه انتخاب بازیگران این سریال اصلا باب میل طرفداران این مجموعه نبود. اما به نظر می‌رسد این پروژه بسیار جد‌ی‌تر از چیزی که تصورش را می‌کردیم پیش می‌رود. و شاید به تنهایی یکی از بهترین اقتباس‌های تلویزیونی از بازی‌های ویدئویی شود.

نیل دراکمن نیز به شدت درگیر این اقتباس است و به عنوان نویسنده، توسعه دهنده و تهیه کننده همکاری می‌کند.

خلاصه‌ی داستان رسمی فصل اول سریال The Last of Us شبکه HBO:

بیست سال بعد از نابود شدن تمدن مدرن، جول، یک بازمانده‌ی سرسخت استخدام می‌شود. تا دختری ۱۴ساله به اسم الی را به شکل قاچاقی به بیرون از یک محیط قرنطینه‌شده و پرشده از ظلم برساند. اما ماجرایی که فقط به‌عنوان یک کار کوچک برای جول کلید خورد. تبدیل به سفری غم‌انگیز و خشن خواهد شد. هر دو آن‌ها مجبور می‌شوند که همزمان با پشت سر گذاشتن فاصله‌ای طولانی در آمریکا برای بقا به یکدیگر تکیه کنند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*