+Apple TV قرارداد چند ساله ای را با استودیوی Hyperobject امضاء کرد


امید دلیری 26 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV قرارداد چند ساله ای را با استودیوی Hyperobject امضاء کرد. بر اساس گزارشی جدید ، اپل قرارداد چند ساله ای با Adam McKay صاحب این استودیو منعقد کرده است.

اپل به جای اینکه چندین دهه کاتالوگ ها و محتوای تکراری به مشتریان ارائه دهد ، به دنبال معاملاتی برای محتوای جدید و اختصاصی با چندین استودیو است. اپل می گوید وقتی صحبت از معاملات محتوای جریانی است ، کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهد. گزارش جدیدی از وبسایت The Wrap منتشر شده است. بر اساس این گزارش ، اپل تی وی قرار داد چند ساله تولید فیلم و محتوای جریانی با شرکت Hyperobject امضاء کرده است.

در استودیوی Hyperobject افرادی مثل Kevin Messick  ، Betsy Koch و Todd Schulman حضور دارند. Adam McKay بیشتر به خاطر همکاری و کار با Will Ferrell شناخته شده است. این دو نفر در فیلم Talladega Nights و همچنین شرکت تولیدی Funny Or Die همکاری داشته اند. معاملات محتوایی با Adam McKay روی فیلم های سینمایی متمرکز است. اما مشخص نیست که چه نوع فیلم هایی تولید خواهد شد.

استودیوی Hyperobject جدیدترین استودیویی است که با +Apple TV قرارداد منعقد کرده است. از دیگر استودیوها می توان به Sikelia Productions ، Appian Way و Skydance Animation اشاره کرد. فیلم های جدید به طور انحصاری در +Apple TV در دسترس خواهند بود. مشتریان +Apple TV می توانند با پرداخت 4.99 دلار در ماه یا از طریق بسته نرم افزاری Apple One از اشتراک این سرویس بهره مند شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*