Tim Cook در مراسم اکران فصل دوم سریال Ted Lasso شرکت کرد


امید دلیری 26 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Tim Cook در مراسم اکران فصل دوم سریال Ted Lasso شرکت کرد. مدیر عامل اپل در مراسم ویژه ای در لس آنجلس ، به ستاره های سریال موفق +Apple TV پیوست.

پیش از آغاز اکران فصل دوم سریال Ted Lassoدر 23 جولای 2021 ، این سریال برای اولین بار در Pacific Design Center واقع در لس آنجلس به نمایش درآمد. بازیگران ، سازندگان و مدیر عامل اپل یعنی Tim Cook برای تماشای اولین قسمت با مخاطبان ویژه دعوت شدند. سخنرانی ها و اکران این سریال در خارج از Pacific Design Center در غرب هالیوود برگزار شد. قبل از پذیرش شرکت کنندگان ، لازم بود همه شرکت کنندگان اثبات واکسیناسیون ویروس کرونا را نشان دهند.

Jason Sudeikis ستاره و تهیه کننده این سریال هم در مراسم اکران فصل دوم این سریال حضور داشت. او پیراهنی را پوشیده بود که نشان دهنده حمایت از بازیکنان فوتبال انگلیس ، Jadon Sancho ، Marcus Rashford و Bukayo Saka بود. این بازیکنان از زمان باخت تیمشان مقابل ایتالیا در فینال یورو 2020 ، هر کدام مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفته اند. Jason Sudeikis هم در حرکتی زیبا برای حمایت از آن ها ، این پیراهن را پوشیده بود.

اولین قسمت از فصل دوم سریال Ted Lasso در 23 ژوئیه پخش می شود. 11 قسمت دیگر به صورت هفتگی جمعه ها پخش می شود. این سریال قبلاً برای فصل سوم هم تمدید شد. یکی از دلایلی که Tim Cook در مراسم اکران فصل دوم این سریال شرکت کرد ، موفقیت های زیادی است که این سریال کسب کرده است. از جمله سریال جایزه بهترین سریال کمدی در مراسم Critics Choice Award. همچنین Jason Sudeikis و Hannah Waddingham برنده جوایز فردی در مراسم Critics Choice Award شدند. Jason Sudeikis برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال های تلویزیونی در ژانر کمدی از مراسم Golden Globe شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*