فروشگاه های اپل برچسب های Ted Lasso را پیش از آغاز فصل دوم آن ارائه می دهند


امید دلیری 27 تیر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

فروشگاه های اپل برچسب های Ted Lasso را پیش از آغاز فصل دوم آن ارائه می دهند. برخی از فروشگاه های اپل پیش از آغاز فصل دوم این سریال محبوب ، برچسب های آن که شامل مموجی های شخصیت اصلی این سریال می باشند را به مشتریان هدیه می دهند.

سریال Ted Lasso به عنوان یکی از سریال های مهم +Apple TV شناخته می شود. از این رو اپل تمایل زیادی به بازاریابی فصل دوم آن دارد. اپل بازاریابی فیزیکی زیادی برای خصوصیات رسانه ای خود انجام نداده است. اما به نظر می رسد این امر در حال تغییر است. گزارش جدیدی برای اولین بار توسط وبسایت 9to5Mac منتشر شد. بر اساس این گزارش ، برخی از مشتریان هنگام مراجعه به یکی از فروشگاه های اپل ، برچسب های Ted Lasso را دریافت کزده اند.

هنوز مشخص نیست که آیا همه ی فروشگاه اپل برچسب های Ted Lasso را پخش می کند یا خیر. بنابراین اگر فقط به این دلیل می خواهید به فروشگاه اپل بروید ، بهتر است این کار را نکنید. این بسته شامل چهار برچسب است که شامل مموجی طراحی شده از Ted Lasso است. در پشت برگه ی این برچسب ها ، یک آگهی برای نمایش و یک کد QR وجود دارد که برنامه Apple TV را راه اندازی می کند.

هنگامی که محبوبیت این سریال مشخص شد ، مدیران اپل مانند Tim Cook هم آن را به عنوان نمایش مورد علاقه خود در اپل تی وی معرفی می کنند. Tim Cook حتی در مراسم اکران فصل دوم این سریال هم شرکت کرد. فصل دوم سریال Ted Lasso را می توانید از 21 ژوئیه در +Apple TV تماشا کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*