بازی جدید مجموعه Tom Clancy بزودی توسط یوبیسافت معرفی می‌شود


Matin 28 تیر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق اطلاعیه شرکت یوبیسافت بازی جدید مجموعه Tom Clancy بزودی معرفی می‌شود. پیشتر برخی لیکرها خبر از ساخته شدن یک کراس اور میان بازی‌های مجموعه داده بودند که ترکیبی از Splinter Cell ،Ghost و Division  Recon است.

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با سیبو همراه باشید.

شرکت فرانسوی یوبیسافت مشغول ساخت دو بازی Rainbow Six Extraction و The Division Heartland است. و از سوی دیگر اعلام کرده قصد پشتیبانی طولانی مدت از بازی‌هایی همچون Ghost Recon Breakpoint و Rainbow Six Siege را دارد و بنابراین  کمپانی یوبیسافت در حال بهره بردن حداکثری از بازی‌های زیر مجموعه لایسنس تام کلنسی است و برنامه‌ریزی‌هایی برای آینده بازی‌های این زیر مجموعه دارد. معمولا یوبیسافت چندین پروژه را به صورت هم زمان پیگیری می‌کند و آن‌ها را توسعه می‌دهد و قصد دارد بزودی یک بازی جدید را رونمایی کند.

مطابق اطلاعیه جدیدی که یوبی سافت در اکانت توئیتر خود منتشر کرده قصد دارد فردا از بازی جدید مجموعه Tom Clancy رونمایی کند. این بازی ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران به صورت استریم جهانی رونمایی خواهد شد. جزئیاتی درباره این بازی در دسترس نیست اما، یوبی سافت اعلام کرده بازی مذکور یک بازی کاملا جدید در جهان تام کلنسی است.

اوایل سال میلادی جاری یکی از لیکرهای یوبی سافت مدعی بود این شرکت مشغول ساخت عنوانی به اسم Battlecat است. که در سبک PvP چند نفره‌ است و کراس اوری بین مجموعه‌های Splinter Cell ،Division و Ghost Recon است. احتمال می‌رود در صورت صحت داشتن این خبر این بازی امشب رونمایی شود.

درباره بازی جدید تام کلنسی اطلاعات رسمی خاصی در دست نیست. اما مدتی پیش یک بازی از یوبیسافت با عنوان BattleCat فاش شد که شاید به رونمایی فردا بی‌ربط نباشد. بازی BattleCat گویا یک اثر PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) چندنفره در سبک شوتر اول شخص است. این بازی فاش شده به‌نظر کراس‌اوری بین بازی‌های Splinter Cell و The Division و Ghost Recon Breakpoint است. به‌هرحال، فردا راست ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت تهران مشخص می‌شود که یوبیسافت چه برنامه جدیدی برای مجموعه تام کلنسی دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*